به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
یک فعال سیاسی اصولگرا:
در روز سوم اسفندماه 1398 و پایان شمارش آرای واجدان شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، غلامرضا تاجگردون با کسب ۳۸ هزار و ۴۲۲ رای از مجموع ۷۶ هزار و ۵۲۸ رای صحیح ماخوذه به عنوان مُنتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرد.

به گزارش خبردنا، مجلس یازدهم شورای اسلامی اما در روز هیجدهم تیرماه 1399، اعتبارنامه مُنتخب گچساران و باشت را با رای ۱۲۸ نماینده رد کرد.

در بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مُنتخب گچساران و باشت که برای سومین بار با آرای مردمی به مجلس راه پیدا کرده بود، نمایندگان با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای مُمتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه نگذاشتند این مُنتخب محبوب به خانه یازدهم راه پیدا کند.

این درحالی بود که کمیسیون تحقیق همین مجلس، اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرده بود.

در روز سی ام خردادماه 1400 اما " سیدناصر حسینی پور" نماینده کنونی و نویسنده کتاب پایی که جا ماند توانست با کسب 25 هزار و 123 رای مُنتخب راه یافته به مجلس یازدهم شود.

بعد از گذشت یکسال و پنج ماه از حضور این نویسنده در خانه ملت، این بار فعال سیاسی اصولگرای گچسارانی در یادداشتی کوتاه از کسانی که باعث شوند "حسینی پور" کاندیدای انتخابات شود و سپس نماینده مجلس، خواست، از مردم عذرخواهی و طلب عفو کنند.

مصطفی جوزانی در این یادداشت نوشته است: 

امروز بعد از حوادث تلخی که در کشور اتفاق افتاد و بعد از تشییع تنها شهید گمنام در شهرستان، تا این لحظه و بعد از نهم دی ماه، اولین باریست که شدیدا احساس بی نمایندگی برای شهر میکنم، کاش برای داشتن پاسخ در پیشگاه آیندگان و برای تخفیف در رای محکمه افکار عمومی تا دیر نشده از انحرافی که بعد از ردصلاحیت ها در انتخابات گذشته، با آوردن این فرد و سپردن این جایگاه به او داشتند، طلب عفو کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: