به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از توزیع محل خدمت ۳۸ پزشک جدیدالورود استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

خبردنا: "محمد غلام نژاد" در نشست توزیع و تعیین محل خدمت این تعداد پزشک متخصص گفت: این متخصصان براساس نیازسنجی صورت گرفته در شهرستان های استان به طبابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه رضای خداوند مهمترین هدف ما در حوزه بهداشت و درمان است، اظهار کرد: رضای خداوند در گرو رضای مردم است بنابراین از پزشکان تقاضا داریم با اقدامات اثر بخش خود در راستای بهبود سطح رضایت مردم تلاش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تاکید بر رفع مشکلات و دغدغه های رفاهی پزشکان جدیدالورود خاطرنشان کرد: شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی در خدمت رسانی رفاهی به این پزشکان کوتاهی نکنند تا پزشکان ما جز سلامت مردم، دغدغه دیگری نداشته باشند.

غلام نژاد تصریح کرد: سهمیه توزیع نیروهای فارغ التحصیل جدید در استان ۳۸ نفر بوده است که این پزشکان در رشته های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب فیزیکی توان بخشی، آسیب شناسی، ارتوپدی، بیماری های پوست، عفونی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلقی و بینی، رادیولوژی و روانپزشکی به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در ادامه این نشست به بیان توضیحات اجمالی درباره آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه از جمله شرایط اسکان، محل انجام تعهدات، نحوه پرداختی ها و موارد مرتبط با نحوه فعالیت پرداخت و گفت: در راستای حمایت از ماندگاری پزشکان، تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا ساز و کارها را به گونه ای فراهم کنیم که مشکلات رفاهی پزشکان جدیدالورود را به حداقل برسانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: