به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کسانی که در حوادث اخیر در خانه ماندند و سکوت کردند نامشان در تاریخ ثبت می‌شود، اظهارداشت: اسم خادمین و خائنین در تاریخ انقلاب هم نوشته خواهد شد.

به گزارش خبردنا، "سید نصیر حسینی" گفت: آنهایی که به تحریک دشمنان و رسانه‌های بیگانه به خیابان آمدند و اقدام به آتش زدن اموال و ایجاد اغتشاش کردند هم نام شان در تاریخ ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه باید حواسمان جمع باشد و بدانیم که در چه برهه حساسی از انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی سال 1388 فتنه و آتشی که جاهلان و ناآگاهان برافروختند خاموش کردند‌.

امام جمعه یاسوج معتقدست: در جنگ ترکیبی که امروز دشمن راه‌اندازی کرده این حضور مردم است که نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

شرایط کنونی کشور امتحانی از سوی خداست

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرایط کنونی امتحان دیگری از سوی خداوند است ادامه داد: رهبران این جنگ مشخص هستند از یک طرف سلطنت‌طلبان، تجزیه طلبان، ضد انقلاب و منافقین و رهبر جناح دیگر فرزندی از فرزندان زهرا(س)، بنابراین حق و باطل در جنگ کنونی کاملاً روشن است.

وی گفت: ممکن است در جنگ کنونی عده‌ای آگاهی کافی نداشته باشند که می‌بینیم همین گونه شده و عده‌ای ناآگاه تحت فضای رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند به طوری که از شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌رقصند و شادی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند ملت ما همواره درگیر مسائل و حواشی باشد تا از مسیر پیشرفت غافل بماند، یادآورشد:علی‌رغم همه توطئه‌ها، کشور و ملت ما به راه پیشرفت و توسعه ادامه می‌دهد.

بگفته حسینی، مردم در حوادث اخیر نیز آتش برافروخته را خاموش خواهند کرد، بنابراین آنها که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید در صحنه باشند و سکوت نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: