به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
احمدزاده استاندار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که حتی در صورت بارش دو متری برف در روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه، هیچ اداره‌ای در این استان تعطیل نیست و تا زمانی که سامانه بارشی در استان وجود دارد همه باید پای کار باشند.

به گزارش خبردنا، "سیدعلی احمدزاده" در نشست ستاد مدیریت بحران استان گفت: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر باران در این استان در پی داشته باشد و براین اساس دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان سامانه بارشی باید در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: احتمال بارش برف در شهرستان‌های سردسیری مارگون، دنا و یاسوج و همچنین بارش برف در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، یاسوج-بابامیدان و یاسوج به طرف اصفهان و جاده‌های روستایی و عشایری وجود دارد که می طلبد اداره کل راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورها حضور شبانه روزی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: ستاد بحران مکان‌هایی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مسافران اختصاص دهد، ضمن اینکه با استفاده از اقدامات صورت گرفته در سیل مانسون اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گیرد و از آنها خواسته شود ازترددهای غیر ضروری درون شهری و برون شهری اجتناب کنند.

احمدزاده از ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین و کامیون ها در روز پنجشنبه جاری (فردا) در محوز پاتاوه - دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: تمام ماموریت‌های مدیران طی این مدت لغو و مدیران عضو ستاد مدیریت بحران تا عادی شدن شرایط در محل کار حضور داشته و تلفن‌های آنها در دسترس باشد.

وی  در ادامه با بیان اینکه با تعطیلی مدارس در بیماری کرونا متحمل آسیب‌های فراوان علمی شدیم، یادآورشد: نباید برای هر کار عادی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شوند، شاید مجبور شویم در اثر بارش برف مدارس ابتدایی منطقه‌ای را تعطیل کنیم که در اینصورت از طریق ستاد بحران و با نظر من اعلام می‌شود.

احمدزاده تاکیدکرد: آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری نکند.

نام:
ایمیل:
* نظر: