به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از احداث ۶ سالن و چمن مصنوعی فوتبال در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.

به گزارش خبردنا/ مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده ازطریق وزارت نفت با هدف تامین اعتبار، شش سالن ورزشی و چمن مصنوعی فوتبال در مناطق روستایی شهرستان‌های سردسیری شامل بویراحمد، دنا و مارگون احداث می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار ازسوی وزارت نفت برای اجرای این پروژه‌ها، عنوان کرد: احداث چمن‌های مصنوعی روستای امیرآباد دشتروم، چمن مصنوعی روستای ده برآفتاب، چمن مصنوعی روستای گلال لوداب و چمن مصنوعی روستای حمیدآباد (ده کهنه) از جمله این پروژه‌ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این را هم گفت که از محل این اعتبارات، دو سالن ورزشی در روستاهای میمند بخش پاتاوه و شهنیز شهرستان مارگون نیز احداث می‌شود.

روشنفکر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه‌ها با نظارت دقیق و‌مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: هیچ دلیلی برای عدم تکمیل این پروژه‌ها در مدت زمان پیش بینی شده در قرارداد وجود ندارد و هیچ گونه سهل انگاری پذیرفتنی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

روشنفکر از تاخیر در تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش ابراز نگرانی کرد و گفت: ضروری است دولت برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها با تزریق اعتبار لازم چاره اندیشی کند زیرا عمر برخی پروژه‌ها بیش از 10 سال است.

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
بنازمت مرد میدان عمل ایل سترگ تامرادی بغیر از خودت کسی را نمی شناسد.
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
همشو ببر برای بویراحمد سفلی.
شهر یاسوج و بویراحمد علیا هم هیچ !
نام:
ایمیل:
* نظر: