به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

خبردنا/ مراسم گرامیداشت آیین بزرگداشت سرداران رشید اسلام صبح امروز (دوشنبه ۱۹ دی‌ماه) به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید احمد کاظمی و یارانش (شهدای عرفه) در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت سرداران رشید اسلام گفت: روز ۱۹ دی‌ماه روز سختی برای نیرو‌های مسلح است؛ روزی که در آن شهید احمد کاظمی و تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه در سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امسال قریب به ۴۰ نفر از همرزمان ما را در جبهه‌های مختلف به شهادت رساندند و یاد و خاطره آن را گرامی می‌داریم، بیان کرد: این شهدا در شمال غرب و غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هم در جنوب کشورمان است، استان سربلند و بزرگ سیستان و بلوچستان و هم در جبهه مقاومت و هم شهدای مظلوم اغتشاشات در تهران و سایر استان‌ها به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

در این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان و خانواده‌های شهدای نیروی زمینی سپاه حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: