به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
بارش شدید برف از شب گذشته در مناطق سردسیری بویراحمد، دنا و مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبردنا، صبح امروز بعد از بارش شدید برف خیابان‌های فرعی شهر یاسوج، سی سخت و مارگون مملو از برف بود به نحوی که تردد برای شهروندان، عابران پیاده و خودروها به سختی انجام می‌گیرد و از سویی باعث تعطیلی ادارات و مدارس شده است.

در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تمام مسیرهای مُنتهی به مراکز درمانی و بانک‌ها برف‌روبی شده بود و آنگونه که شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد توضیح داده، اولویت برف‌روبی با مسیرهای مُنتهی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بانک‌ها و پُست بود که شهرداری از شب گذشته تاکنون درحال انجام است.

او گفت که تمام محورهای اصلی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده یاسوج - اصفهان، یاسوج - اقلید، یاسوج- شیراز، یاسوج - بابامیدان باز بوده اما تردد کند است چون هم یخ‌زدگی هست و هم بارش برف در گردنه‌ها و محورها سنگین است.

مهدوی مطلق از قطعی برق ناشی از شکستگی‌های فراوان پایه‌های برق و درختان هم خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در محل اتفاقات برق حضور دارم و در حال پیگیری هستیم.

وی از قطعی اینترنت در شهرستان بویراحمد بدلیل بارش شدید برف خبرداد و اظهارداشت: اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت های خدمات رسان تمام تلاش خود را می کنند که مشترکین با کمترین مشکل روبرو شوند.

فرماندار بویراحمد گفت: جاده دمچنار - سرچنار و لوداب تا حدود زیادی در شهرستان بویراحمد مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با توجه به شدت و سنگینی برف برخی شبکه‌های برق در شهرستان بویراحمد به ویژه مرکز شهر قطع است.

جمال معتمدی‌زاده در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان اینکه بر اثر شکسته شدن شاخه‌های درختان در معابر فرعی، تردد خودرو و نیرو‌های عملیاتی شبکه برق به کُندی انجام می‌شود، یادآورشد: با بازگشایی معابر و جمع‌آوری درختان شکسته امیدواریم بتوانیم مشکلات کنونی قطعی برق را رفع کنیم.

وی گفت: برق بیشتر مناطق در شهرستان بویراحمد به دلیل بارش شدید برف از ساعت چهارصبح امروز قطع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: