به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین آمارهای بارش برف و باران در این استان، از مسدود شدن هزار و 800 کیلومتر راه روستایی بدلیل ریزش نزولات آسمانی در چند روز گذشته خبرداد.

"عابد محمدی" در گفت و گو با خبردنا با بیان اینکه تمامی  محورهای  مواصلاتی اصلی و فرعی استان کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها اکنون در جریان است، اظهارداشت: بازگشایی محورها با ۲۰۰ راهدار و در قالب ۲۸ اکیپ به صورت شبانه روزی انجام می شود.

وی باتاکید براینکه بعد از بازگشایی تمامی محورها و مناسب شدن شرایط تردد در محورهای اصلی به سراغ بازگشایی راه های روستایی می رویم، خاطرنشان کرد: راه ارتباطی بسیاری از روستاهای شهرستانهای بویراحمد، دنا، مارگون و بخشی از شهرستان چرام بعلت بارش سنگین برف و نامناسب بودن محورهای ارتباطی اکنون مسدود است. 

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد وسائط نقلیه در محورهای کوهستانی این استان را یک ضرورت خواند و یادآورشد: از هم استانی ها و البته سایر مردم کشور می خواهیم فعلا از تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی استان جدا پرهیز کنند.

محمدی از شروع نمک پاشی توسط راهداران بصورت گسترده در محورهای ارتباطی استان هم خبرداد و اظهار امیدواری کرد حادثه ای در این محورها رخ ندهد.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ آماده پاسخگویی نسبت به وضعیت ترافیکی و تردد در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و تلاش می کنیم راههای روستایی استان که بعلت بارش سنگین برف مسدود شده اند ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی و ریزش برداری می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: