به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
یکی از کارگران اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد دچار برق گرفتگی در حین کار شد.

به گزارش خبردنا، "عطالله مُعین دوست" از پرسنل اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل برق گرفتگی حین کار در روستای "مِهریان"، اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق، جمعیت هلال احمر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از این مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عیادت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در عیادت از این کارگر گفت: طبق اعلام پزشکان شرایط بیمار نسبت به دیروز و دیشب بهتر است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل این نیروی خدوم حاصل شود.

"سیدعلی احمدزاده" افزود: مردم بدانند بعد از بارش های باران و برف، لحظه‌ای برای خدمات‌رسانی به آنها دریغ نشده و مصداق آن همین نیرویی است که در حین خدمت دچار برق گرفتگی شده است.

وی گفت: نیروهای شرکت برق از شب گذشته تا ساعت دو و سه بامداد حتی تا خود صبح در سرما و یخبندان مشغول کار بودند، نیروهای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند هلال احمر و راهداری هم همینطور بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات خدمات رسان به مردم، یادآورشد: باید واقعیت را به مردم بگوییم، در خیلی قسمت‌ها امکانات خوبی نداریم، متاسفانه ستاد بحران ما فاقد امکانات لازم است.

احمدزاده گفت: حوزه ستاد بحران برخی از استان‌های همجوار بالای ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و بلدوزر دارند اما ستاد بحران ما فاقد یک دستگاه است.

وی با بیان اینکه در نارسایی های برف این چند روز دنبال مقصر نیستیم، ادامه داد: مدیران کوتاهی نکردند اما از مدیران جهادی انتظار کار بیشتری داشتیم نه اینکه دو روز بگذرد و برخی از مناطق همچنان مشکل داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه اکنون از سایر استان‌ها برای رفع مشکلات کمک گرفته ایم، اظهارداشت: حجم کار در ۱۰ سال گذشته مشابه نداشته اما استان فاقد یکسری از امکانات و تجهیزات است.

احمدزاده در خصوص قطعی آب شهر یاسوج و اینکه پدافند غیرعامل در همه زمینه‌ها دیده می‌شد هم گفت: این شرایط باید جبران شود.

به گزارش ایلنا، بارش باران و برف در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات گسترده ای برای مردم این استان ایجاد کرد که باعث نارضایتی های فراوان شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: