به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
حامل پیام رییس جمهور برای خانواده شهیدان خوب هستم و از طرف دولت و شخص رئیس جمهور خدمت خانواده این دو شهید حضور پیدا کنیم و از خانواده والا و بزرگ تجلیل به عمل آوریم.

خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام ویژه سید رئیس جمهور را به مادر و همسر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز ابلاغ کرد.

به گزارش" خبردنا "، دکتر " علی احمد زاده" به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه فرماندار ،امام جمعه و شورای تامین شهرستان بهمیی پیام ویژه سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور را به مادر و همسر شهیدان هوشنگ و امید خوب،شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز ابلاغ کرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت:حامل پیام رییس جمهور برای خانواده شهیدان خوب هستم و از طرف دولت و شخص رئیس جمهور خدمت خانواده این دو شهید حضور پیدا کنیم و از خانواده والا و بزرگ تجلیل به عمل آوریم.

 احمدزاده ادامه داد: این دو شهید کسانی هستند که مایه سربلندی ما در استان هستند  شهیدانی که در حرم شاهچراغ مظلومانه در حال عبادت به شهادت رسیدن که باید نام آن‌ها را شهدای مقدس نامید.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که از این دو شهید از ایل و تبار مذهبی و نامدار استان در شهرستان بهمئی قرار دارند و خدا را شاکریم که ما را با فرهنگ شهادت آشنا کردند و محبت اهل بیت را در دلهای ما همچون شمعی روشن و‌ منور کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: