به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین سال خدمت خود در این استان تغییر و جای خود را به مدیر جوان دیگری از اصفهان داد.

به گزارش خبردنا/ محمد مرادی ۴۷ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی برق با سابقه ۲۰ ساله ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

او مدیریت برق شهرستان نائین، مدیر حراست و معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان را در کارنامه خود بهمراه دارد.

ساعت دقیق آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز بطور رسمی اعلام نشده است.

جمال معتمدی زاده مدیرعامل اسبق این شرکت بعد از ۲ سال در این مسوولیت تغییر کرد.

حدود ۱۰ هزار کیلومتر شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که کار تامین برق ۲۷۵ هزار اشتراک برق را برعهده دارند.

۲۲۰ هزار اشتراک برق در این استان خانگی و مابقی عمومی، تجاری، کشاورزی و صنعتی است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از مشترکین برق این استان طلب دارد که گفته می شود شرکت آب و فاضلاب استان بالاترین رقم بدهی را در این ارتباط به خود اختصاص داده است.

قبل از انقلاب اسلامی ۳۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار بوده که اکنون این تعداد به حدود ۲ هزار روستا می‌رسد.

خبردنا با تقدیر فراوان از خدمات ارزشمند برادر گرانمایه جاب آقای مهندس معتمدی زاده، انتصاب شایسته دیگر برادر گرانمایه خود آقای مهندس مرادی را در مسوولیت جدید تبریک و آرزوی توفیق برای هر دو برادر از حی لایزال خواستار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: