به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
بهادر خبرداد:
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که احتمال قطع گاز صنایع در این استان در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف وجود دارد.

"ریحان بهادر " در گفت و گو با خبردنا گفت: چنانچه در مصرف گاز بخش خانگی صرفه جویی صورت نگیرد مجبور به محدود و یا قطع گاز صنایع استان خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه انتظار می رود جهت پایداری گاز بخش خانگی و مصرف گاز و خوراک برای صنایع، ادارات و مردم با شرکت گاز همکاری کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف، گاز برخی صنایع در استان محدود شده اما به طور کامل قطع نشده است و مصرف آن ها از ۱۰۰ درصد به ۵۰ درصد رسانده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:پله های ۱۱ و ۱۲ (خانوارهای پرمصرف) در استان شناسایی شده اند و پیامک هایی برای شان ارسال شده است که این افراد به مدت ۱۰ روز فرصت دارند کم و بهینه مصرف کردن را رعایت کنند و چنانچه رعایت نکنند مجبوریم جریان گاز آن ها قطع و با تعهد مالک اصلی جریان گازشان وصل خواهد شد.

بهادر با بیان اینکه پویش هر خانه یک اتاق گرم و هر خانه یک بخاری با هدف صرفه جویی در مصرف گاز، در کشور راه اندازی شده است، یادآورشد: میزان مصرف گاز در دیماه امسال نسبت به سال گذشته در سه شهرستان سردسیری بویراحمد هفت درصد و شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و گچساران به ترتیب شش و چهار درصد افزایش مصرف داشته است.

وی گفت: برای پایداری گاز در استان و قطع نشدن گاز به استان‌های شمالی کشور مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

به گزارش ایلنا، از ابتدای آذرماه امسال تاکنون، گاز ۱۲ سازمان بدلیل رعایت نکردن مصرف گاز  با قطعی گاز مصرفی خود روبرو شده اند.

۲۱۰ هزار مشترک موجود گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

هزار و ۴۱ روستا در این استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: