به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
مدیرکل ستاد بحران استان خبر داد؛
مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف صرفه جویی در مصرف گاز، همه ادارات استان به جزء ادارات خدمات رسان، پنجشنبه ۲۹ دی ماه تعطیل است.

به گزارش خبردنا، علیرضا نیکروز افزود: ادارات خدمات رسان موظفند با آمادگی هرچه بهتر همه نیرو‌ها ، بصورت میدانی آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها در شهرستان‌های سردسیری ضمن برف روبی خیابان‌ها معابر شهر‌ها را برای پیشگیری از بروز تصادفات و لیزخوردگی عابران نمک پاشی کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ادارات برق، گاز و آب هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها آمادگی لازم برای مدیریت بحران در صورت قطعی برق آب و گاز را داشته باشند ادامه داد: اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ایی استان و شعب این اداره در شهرستان‌ها ضمن بازگشایی معابر مسدود شده احتمالی، به بازگشایی جاده‌های روستایی اقدام کنند تا مردم در روستا‌ها با مشکل مواجه نشوند.

نیکروز خواستار استقرار نیرو‌های راهداری در معابر اصلی و فرعی شد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در معابر برون شهری در شهرستان‌های سردسیری و احتمال یخ زدگی این جاده‌ها برف روبی و نمک پاشی مداوم آن‌ها برای پیشگیری از بروز تصادفات ضروری است.

وی خواستار استقرار نیرو‌های امدادی در کنار راهداران شد و افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی نیز آمادگی لازم برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی ناشی از تصادفات جاد‌ای را داشته باشند.

نیکروز در خصوص تعطیلی مدارس هم گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشد و ساعت 21 امشب به بعد تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: