به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
بیماران سرطانی، صعب العلاج، خاص، نازایی و ... به میزان 90 تا 100درصد هزینه کرد و تا سقف 50 میلیون تومان مشمول این برنامه خواهند شد و بقیه بیماران هم به میزان 50 تا 70 درصد و تا سقف 50 میلیون تومان از این اعتبارات بلاعوض بهره مند خواهند شد.

خبردنا : اداره کل بیمه سلامت  " کهگیلویه و بویراحمد "  آماده  پرداخت بلاعوض هزینه های درمانی سال 1401 اعم از ویزیت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه، تصویر برداری، شیمی درمانی، پرتو درمانی، خدمات توانبخشی و ... توسط این اداره کل می باشد .

به گزارش " خبردنا " به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ،   مدیر کل بیمه سلامت استان  گفت : بیماران باید  مستندات هزینه کرد درمانی خود را از ابتدای سال جاری تاکنون را که پرداخت کرده اند در اسرع وقت به اداره رسیدگی به اسناد پزشکی این اداره کل تحویل داده تا از اعتبارات بلاعوض برخوردار شوند.

دکتر کیان دهراب پور افزود :  بیماران سرطانی، صعب العلاج، خاص، نازایی و ... به میزان 90 تا 100درصد هزینه کرد و تا سقف 50 میلیون تومان مشمول این برنامه خواهند شد و بقیه بیماران هم به میزان 50 تا 70 درصد و تا سقف 50 میلیون تومان از این اعتبارات بلاعوض بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد : هر فرد با هر نوع بیمه درمانی اعم از بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و ... می تواند از این خدمت ویژه اداره کل بیمه سلامت استان برخوردار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: