به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان را به شورای اداری معرفی کرد.

به گزارش خبردنا، سیدعلی احمدزاده در حاشیه شورای برنامه ریزی استان، مهندس مُحمد مرادی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان به اعضای این شورا معرفی کرد.

احمدزاده گفت: آقای مرادی از نیرو‌های بسیار خوب در حوزه وزارت نیرو است که در این وزارتخانه تاکید زیادی بر شایستگی‌های وی شده بود.

وی ادامه داد: ضمن خیرمقدم به مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان از وی می‌خواهیم که باتوجه به مشکلات متعدد استان، نسبت به دریافت اعتبارات تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

احمدزاده افزود: ما اکنون در بحث برق رسانی در مناطق مختلف استان از دیشموک تا مناطقی در چند کیلومتری مرکز استان، نیازمند تامین اعتبارات هستیم که باید مدیر عامل جدید همه تلاش خود را به کار گیرد.

وی گفت: با توجه به مشکلات موجود در شبکه توزیع برق استان و نیاز مُبرم به اعتبارات، لازم است که وزارت نیرو از نیروی خود در استان حمایت کند.

احمدزاده گفت: آقای معتمدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان از نیرو‌های خوب و پای کار بود که برای وی آرزوی موفقیت در ادامه کار داریم و به مدیرعامل جدید هم خیر مقدم می‌گوییم.

به گزارش خبردنا/ مهندس محمد مرادی ۴۷ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی برق با سابقه ۲۰ ساله ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

او مدیریت برق شهرستان نائین، مدیر حراست و معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان را در کارنامه خود بهمراه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: