به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
احیای حقوق عامه و گسترش علم و آزادیهای مشروع که بر حسب قانون اساسی به قوه قضائیه واگذار شده است، در این اصل بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.

خبردنا : رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا منصوب شدند . 

به گزارش " خبردنا " طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه آقایان " حبیب غلامی پور " به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دنا و سید "هدایت الله افشین"به سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و از خدمات سید وحید محمودی مقدم و علی اکبر غریب پور تقدیر شد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و وظایف قوه قضاییه در سخنانی اظهار داشت: احیای حقوق عامه و گسترش علم و آزادیهای مشروع که بر حسب قانون اساسی به قوه قضائیه واگذار شده است، در این اصل بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.
"حسن علی فاتحی" با بیان اینکه حسب نظرسنجی که خارج از دادگستری استان در حوزه رضایتمندی مردم انجام گرفته ۷۳ درصد از مردم از عملکرد دادگستری استان رضایت دارند ، افزود :  همه ما استخدام شده ایم که در خدمت مردم و نوکری مردم باشیم نه برای پست، عنوان و منصب ولی کار قضایی با طبیعت کار سایر دستگاه ها متفاوت است، اگر فردی که باید به زندان برود اظهار نارضایتی کند، اما رضایت سایر مردم را به دنبال دارد.
فاتحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان درپایان موضوع گردشگرپذیر و توریستی بودن شهرستان دنا را گوشزد کرد و تأکید کرد: در این راستا دادگستری شهرستان دنا با توجه به طبیعت و ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری و توریست پذیر بودن این شهرستان که با سایر نقاط و حوزه های قضایی استان متفاوت تر است، شایسته است مسئولان و همکاران قضایی و اداری در این شهرستان، ضمن افزایش تلاش های شان، نگاه متفاوت تری نسبت به موضوع منابع طبیعی و زیست بوم این منطقه داشته باشند.



نام:
ایمیل:
* نظر: