به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
یا حتی تعدادی " خدا ترس و خبره " در این استان غنی از کارشناس و متخصص پیدا نمی شود که نماینده بویراحمد و دنا دست به دامان " غیربومی ها " شده است ؟

خبردنا : واکنش نماینده بویراحمد و دنا به حادثه انفجار کپسول آتش‌نشانی در بیمارستان امام سجاد یاسوج در نوع خود عجیب و خودزنی است ! 

به گزارش " خبردنا "،  "مهدی روشنفکر " در تذکری به مسئولان وزارت بهداشت در صحن علنی مجلس گفته است: حادثه روز جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ انفجار کپسول آتش‌نشانی در سالن انتظار بخش آی‌.سی‌.یو بیمارستان امام سجاد یاسوج یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.

ضروری است در این زمینه کمیته‌ای جهت پیگیری با حضور کارشناسان خبره و خداترس غیربومی در استان تشکیل شود تا مقصران یا مقصر این حادثه تلخ بدون ملاحظه شناسایی و برخورد شود.

در ادامه این تذکر آمده است: امیدوارم به جای تسلیت به خانواده متوفی و دلجویی، به پیگیری تا حصول نتیجه اطمینان دهید.

**

درخواست روشنفکر برای تشکیل کمیته ای با حضور کارشناسان خبره و خدا ترس غیربومی نشان دهنده عصبانیت افراطی وی بیشتر به علت عزل رئیس سابق دانشگاه است تا دلسوزی برای آسیب دیدگان این حادثه ! 

خوب است نماینده بویراحمد و دنا که افتخاری معلمی و تربیت و تعلم را برعهده داشته اند درباره کارشناسان خبره و خداترس غیربومی بیشتر توضیح دهند . آیا از منظر اصول تعلیم و تربیتی که ایشان با حضور در کمیسیون آموزش مجلس در حال برنامه ریزی و تصویب قوانین کلان کشوری برای این عزیزان هستند کارشناسان بومی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، " خداترس و خبره " نیستند ؟

یا حتی تعدادی " خدا ترس و خبره " در این استان غنی از کارشناس و متخصص پیدا نمی شود که نماینده بویراحمد و دنا دست به دامان " غیربومی ها " شده است ؟

جناب روشنفکر شایسته است بفرمایند آیا این موضع گیری  از روی "خداترسی " بوده یا " حب دنیا و جاه " ؟! از خدا بترس !

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
2
0
بنازم شجاعت و شهامتت دکتر روشنفکر را که مثل شیر نترس و صادق و یکرنگ هست . و فقط از خدای خود می ترسد و پیگیر جدی مشکلات استان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: