به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
متاسفانه برخی رانندگان به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در مسیر‌های فرعی بعضا باعث ترافیک در مسیر‌ها شده و مشکلاتی را برای مسافران و کابران جاده ایی و راهداران بوجود آورده است لذا ضرورت دارد که رانندگانی که قصد سفر و تردد در مسیر‌های مناطق سردسیری را دارند ضمن تهیه لباس گرم و آذوقه، حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا با خیال راحت سفری امن داشته باشند و از بروز مشکلات هم برای خود و هم برای دیگران جلوگیری کنند.

خبردنا : مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان گفت: بارش برف در همه جاده‌های اصلی و فرعی مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد، با این حال جاده‌های اصلی استان به رغم بارش برف و باران باز است.
به گزارش " خبردنا " ، " عابد محمدی " گفت: در پی بارش برف که از روز گذشته در مناطق سردسیری استان آغاز شد همه کارکنان راهداری و راهدارخانه‌های استان در جاده‌های اصلی و فرعی استان مستقر شدند.
محمدی افزود: در جاده‌های اصلی مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج-بابامیدان، یاسوج-شیراز، یاسوج مارگون، یاسوج-پاتاوه- دهدشت، یاسوج-سپیدان- سادات امامزاده علی (جاده باغچه سادات)، یاسوج - سی سخت و یاسوج-کاکان- اقلید بارش برف ادامه دارد که با نمک پاشی و برف روبی همه این مسیر‌ها باز و تردد در این مسیر‌ها به صورت روان ادامه دارد.
محمدی اضافه کرد: متاسفانه برخی رانندگان به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در مسیر‌های فرعی بعضا باعث ترافیک در مسیر‌ها شده و مشکلاتی را برای مسافران و کابران جاده ایی و راهداران بوجود آورده است لذا ضرورت دارد که رانندگانی که قصد سفر و تردد در مسیر‌های مناطق سردسیری را دارند ضمن تهیه لباس گرم و آذوقه، حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا با خیال راحت سفری امن داشته باشند و از بروز مشکلات هم برای خود و هم برای دیگران جلوگیری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و راهداراخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها همچنان در محور‌های اصلی و فرعی مستقر و آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان هستند ادامه داد: به مردم توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری در روز‌های برفی خودداری کنند و در صورت که قصد مسافرت دارند برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از دو هزار کیلومتر راه روستایی در مناطق سردسیری استان وجود دارد که با بارش برف بیشتر آنها مسدود می شود.
عابد محمدی با اشاره به اینکه بارش برف از بعدازظهر روز گذشته در مناطق سردسیری استان آغاز شده هنوز ادامه دارد، افزود: ۵۰ درصد جاده های روستایی مسدود هستند که بعد از اتمام بارش ها، کار بازگشایی آنها آغاز می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: بارش‌ها در شهرستان‌های مارگون، دنا، بویراحمد و برخی مناطق کهگیلویه و چرام به صورت برف بوده و عوامل راهداری در ساعات اولیه کار نمک پاشی و بازگشایی جاده‌ها را انجام داده و هم اکنون همه مسیر‌های فرعی و اصلی باز هستند.
وی یادآور شد: در شب و روز گذشته برخی خودرو‌ها به علت نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی اختلال ایجاد کردند که با همکاری پلیس راه و راهداران مشکلات تا حدی رفع شد.
محمدی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ راهدار با ۱۲۰ ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۱ راهدارخانه و با ۳۲ گروه در حال بازگشایی و نمک زدایی جاده‌های اصلی و فرعی استان هستند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
جناب محمدی روستای سرگچینه جاده فرعی مسدوده
نام:
ایمیل:
* نظر: