به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران از اصولی که پیامبر(ص) و امامان معصوم (ع) ترسیم کردند کوتاه نخواهند آمد عنوان کرد: نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه سایر نیرو‌های مسلح هیچ‌گاه با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

خبردنا : تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهید جاودانیان و همایش پدران آسمانی با حضور فرزندان معظم شهدا و اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش " خبردنا "،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش پدران آسمانی و آیین تشییع شهید بسیجی «داوود جاودانیان» با تبریک شهادت این بسیجی دلاور تیپ ۴۸ فتح گفت: نبود شهید جاودانیان را به عنوان یک نیروی تأثیرگذار مملکت تسلیت عرض می‌کنم.
" سید علی احمدزاده "  با بیان اینکه دشمن برای نابودی زیرساخت‌ها و زدن ستون خیمه انقلاب همواره در حال طراحی نقشه است، افزود: جنگ با نیرو‌های بعثی تمام شد اما جنگ با استکبار تمام نشدنی است و ما هم در حال دفاع و مقابله با حجم گسترده‌ای از توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و دیگر هم‌پیمانانش هستیم.

وی با اشاره به طرح جدید دشمنان در اعلام سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد تروریستی گفت: دشمن بداند ملت ایران با نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی عهد و پیمان ناگسستنی دارند و در دفاع از میهن و کشور در کنار نیرو‌های مسلح خواهیم ماند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران از اصولی که پیامبر(ص) و امامان معصوم (ع) ترسیم کردند کوتاه نخواهند آمد عنوان کرد: نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه سایر نیرو‌های مسلح هیچ‌گاه با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.
دکتر احمدزاده به حوادث اخیر کشور و شهادت جمعی از مدافعان امنیت در نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار بعد از طراحی و ایجاد اغتشاش و به شهادت رساندن نیرو‌های خدوم انتظامی، سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد تروریست اعلام کرد اما دشمن بداند مردم فریب این برنامه‌ها و نقشه‌ها را نمی‌خورند.
وی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور یاسوج و شهرستان بویراحمد امروز در مراسم تشییع شهید بسیجی داوود جاودانیان حاضر شدند تا اعلام کنند به اصول و آرمان‌های انقلاب پای‌بند هستند، گفت: ملت ایران پاسدار خون مطهر شهدا هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه تروریست نیست بلکه آن‌هایی که داعش را به وجود آوردند تا زنان و کودکان بی‌گناه در کشور‌های عراق، سوریه و سایر ملت‌های مستضعف را به خاک و خون کشند و باعث آوار شدن صد‌ها هزار نفر شدن شوند تروریست‌های حقیقی و واقعی آن‌ها هستند.
احمدزاده با بیان اینکه جبهه مقاومت خواب راحت را از تروریست‌های واقعی خواهند گرفت، گفت: جنگ و نبرد با سپاه جنگ با همه ملت ایران است چرا که سپاه خط مقدم جهاد فی سبیل‌الله، شرأفت، عزت و آبروی ایران است و کشور وانقلاب اسلامی بدون سپاه پاسداران معنایی ندارد.
وی با اشاره به اینکه جانفشانی‌های رزمندگان پایان ندارد، افزود: بسیجی شهید جاودانیان وظیفه قانونی برای جنگ و دفاع را نداشته اما طبق وظیفه شرعی و دینی که بر عهده داشت در دمای منفی ۳۵ درجه سانتی‌گراد شمالغرب برای مبارزه با گروهگ‌های تروریستی و دفاع از مرز‌های انقلاب اسلامی حاضر شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
احمدزاده با اشاره به اینکه این شهدا از جان و مال و آنچه که داشتند گذشتند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند، خاطرنشان کرد: شهدا الگو و مایه افتخار همه ملت ایران هستند و تا پای جان راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.
روایت فرمانده تیپ ۴۸ از چگونگی شهادت شهید جاودانیان
سردار حسن حکمتیان‌راز در این همایش با بیان اینکه این شهید والامقام ۱۵۰۰ کیلومتر دور از جغرافیای استان به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح بعد از رشادت در دوران دفاع مقدس در مرزهای جمهوری اسلامی در شرق و جنوب غرب، غرب و شمال غرب در حال آفند و پدافند هستند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: دلاورمردان تیپ در این مناطق با کوموله، دموکرات، پ.ک.ک، پاک، الاهوازیه، جیش‌الظلم، سلفی، بهائی و داعش، سوادگران مرگ، اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان مواد مخدر در حال مبارزه هستند.
وی بیان کرد: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در سیستان و بلوچستان و گرمای ۵۰ درجه اهواز و سرمای منفی ۴۰ درجه شمال‌غرب در حال دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
سردار حکمتیان عنوان کرد: کسانی که ما را قضاوت می‌کنند بدانند ۸ ماه از سال هیچ ارتباطی با پایگاه‌های زمینی نداریم و در برخی پایگاه‌ها پس از ۵۰_۶۰ به وسیله بالگرد نیروهایمان با بالگرد تعویض می‌شوند.
وی با بیان اینکه جنگ اصلی ما نه با تروریست‌ها بلکه با طبیعت است، گفت: ۱۵ نفر از همرزمان و دلاوران تیپ پس از آنکه بعد از ۶ روز پست آنها تعویض نشد تصمیم به انتقال به پایین گرفتند و بعد از ۴ ساعت پیاده حرکت کردن یک ساعت مانده به مقر دچار سرمای شدید و برودت هوا شدند و دیدی کمتر از ۳۰ متر داشتند.
سردار حکمتیان‌راز بیان کرد: برف و سرما و بوران شمالغرب مانند سنگی به صورت می‌خورد و پیدا کردن مقر را برای رزمندگان سخت و دشوار کرده بود و ساعت ۲ نصف شب بود که این ۱۵ نفر را پیدا کردیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان برای اعزام به شمالغرب به ما مراجعه می‌کنند و داوطلبانه خواهان اعزام به شمالغرب هستند، حتی با آنها مخالف می‌کنیم اما با واسطه می‌خواهند عازم شوند که شرمنده همه این عزیزان هستیم، گفت: بچه‌ها شهید جاودانیان را دو کیلومتر مانده به مقر پیدا و بر پشت به جاده رساندند و به درمانگاه اعزام کردند اما با شهادت مزد رشادتش را گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: