به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با استقبال مردمی، همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها و محیط زیست برای اجرای این طرح که حفظ شرایط موجود و تقویت جنگل و منابع سبز استان است تاکید کرد.

خبردنا : مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در استان از هم اکنون آغاز شد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از تسنیم ، " عیسی شهامت "در جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باید از ظرفیت های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت در مدت پنج سال استفاده شود.

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این طرح با همکاری انجمن های مردم نهاد در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای سال جدید آغاز خواهد شد تصریح کرد: می توانیم مشوق هایی نیز برای کاشت درخت، توسعه و احیای عرصه‌های جنگلی در نظر بگیریم.

شهامت ابراز امیدواری کرد: حضور صدا و سیما و رسانه استان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی زمینه را برای مشارکت بیشتر فراهم آورند.

وی با تاکید براینکه، در این خصوص اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار بگیرد، گفت: برای تولید و کاشت در استان باید گونه‌های بومی مناسب رویشی در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: این طرح مردمی است و برای این منظور باید با حرکت مردمی و همراهی خیرین، بنیاد درختکاری شکل بگیرد.

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با استقبال مردمی، همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها و محیط زیست برای اجرای این طرح که حفظ شرایط موجود و تقویت جنگل و منابع سبز استان است تاکید کرد.

شهامت، مشارکت دانش ‌آموزان و دانشجویان را هم در این خصوص مهم عنوان کرد و ادامه داد: ما همه بر خود تکلیف می دانیم که تمامی دستگاه های اجرایی را به همکاری همه جانبه فراخوانده و خود نیز حامی اجرای بی‌عیب و نقص طرح باشیم.

شهامت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت با عنایت به اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت یک طرح ملی و مردمی بوده و به دستور رئیس جمهور می باشد، نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی است.

وی ابراز امیدواری کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منابع طبیعی و محیط زیست استان در عرصه تولید و کشت نهال با شدت بیشتری بکار گرفته شود.

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مستندسازی در حوزه منابع طبیعی اظهار داشت: تمام اقدامات در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مستندسازی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: