به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
از آنجایی‌که بیشتر هنرجویان ما دارای شرایط خاص هستند و برای حضور در مراکز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اگر امکان تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای هر مرکز در سال جدید وجود داشته باشد، به گونه ای که مشکلاتشان مرتفع گردد، می‌تواند بسیار حیاتی و ارزشمند باشد.

خبردنا : هوش مدیریتی و اقدام درست مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در دعوت  از  رئیس امور استان‌ها و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از کارگاه حمایتی، تولیدی و توانبخشی آینده روشن  و دیدار با مددجویان این مراکز  بخوبی جواب داد .

قول مساعد مدیرکل کشوری سازمان برنامه و بودجه به مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
 به گزارش " خبردنا "،  "محمد کریم آریا "  در  این بازدید با ارائه گزارشی از توانمندی های معلولان استان و مشکلات  آنها گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای افراد محروم، معلول و کم بضاعتی است که نیازمند حمایت های مستمر و اقدام اساسی در خصوص اشتغال هستند، یکی از مشکلات اساسی جامعه هدف توانمند ما نداشتن بازار فروش جهت محصولاتی است که با زحمات فراوان تولید می کنند. لذا بدین منظور ایجاد بازارچه و نمایشگاه های دائمی تولیدات مددجویان و معلولان می توانند نقش موثری در استقبال، خودکفایی و ثبات شغلی برای این افراد باشد.
آریا افزود: عاجزانه، خواهشانه و ملتمسانه از جنابعالی و رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست داریم برای احداث بازارچه دائمی فروش محصولات مددجویان در سطح استان بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.
آریا به ایجاد بازارچه مرکزی دست سازه های مددجویان بهزیستی اشاره کرده و گفت: در صورت حرفه آموزی و خوداشتغالی، در سطح استان مراکزی وجود دارند که  در شرایط بسیار خوبی محصولاتشان را به مردم عرضه و از این راه درآمد کسب کنند، امری که قطعاً در عزت نفس آنها و کمک به تولید و اشتغال که دغدغه جدی مقام معظم رهبری نیز می باشد، مؤثر و ملموس خواهد بود.
آریا از دغدغه جدی برای پرسنل بهزیستی گفت و افزود: با توجه به کثرت خدمات و فعالیت های سازمان  بهزیستی و  احکام حقوقی پایین پرسنل، نیازمند توجه ویژه و ملموس در پرداختی ها به همکاران این سازمان هستیم.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد به شرایط جسمی سخت هنرجویان اشاره کرد و بیان کرد: از آنجایی‌که بیشتر هنرجویان ما دارای شرایط خاص هستند و برای حضور در مراکز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اگر امکان تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای هر مرکز در سال جدید وجود داشته باشد، به گونه ای که مشکلاتشان مرتفع گردد، می‌تواند بسیار حیاتی و ارزشمند باشد.
 رامین میرزایی رئیس امور استان‌ها و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور با تأمین اعتبار 100 میلیاردریال جهت احداث بازارچه دائمی محصولات مددجویان و معلولان استان موافقت و دستورات لازم را به منظور ابلاغ اعتبار مذکور به رئیس جدید سازمان مدیریت استان ابلاغ نمود و قول مساعد در خصوص پرداخت هزینه های جاری و پرسنلی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد را داد.
 میرزایی عنوان کرد: بسیار خوشحال می شویم تمامی تلاش ها و پیگیری ها برای ارتقاء محیط هایی باشد که افراد زیادی از آن منتفع و بهره مند می‌شوند.

بهزیستی
قول مساعد رئیس امور استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور به مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
قول مساعد رئیس امور استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور به مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
این آقای................در شوآف دست برتری داره، حرف زیادی عمل صفر، یه روز چپ یه روز راست و...
نام:
ایمیل:
* نظر: