به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از بکارگیری نیروهای متعدد انسانی در برخی از ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان این استان، اظهارداشت: بعنوان نمونه یک مورد عرض می کنم که کارشناس تربیت بدنی در سوم آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته شده است.

"کیان دهراب پور" در گفت و گو با خبردنا گفت: برخی مُدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد با هم تبانی می‌کنند و بصورت ضربدری افرادی را بدون در نظر گرفتن شاخصه های لازم نظیر تحصیلات، سن و امثالهم بکار می‌گیرند و این در شآن دولت سیزدهم نیست.

وی با بیان اینکه تمامی مدیرانی که در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اینگونه رفتار کرده اند باید پاسخگوی مردم باشند، یادآورشد: همین خانمی که با عنوان کارشناس تربیت بدنی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سوم آبانماه امسال شروع بکار شده اکنون در کلنیک تخصصی شهرستان کهگیلویه مشغول به فعالیت است و این در حالیست که بسیاری از جوانان آن دیار بدلیل فقر و بیکاری خودکشی می کنند.

سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: جالب است بدانید که همین خانم را در زمان گزینش، یکی از رووسای دانشگاه های این استان در همین دولت سیزدهم که یکی از شعارهای آن مبارزه با فساد و تبعیض است همراهی می نمود.

دهرابپور با تاکید براینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از اینگونه رُخدادهای نگران کننده خبر دارند و بشدت ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: مُتاسفانه بسیاری از مدیران فامیل‌های نزدیک خود را بکار گرفته و باهم معامله کرده‌اند.

وی با اظهار نگرانی خود از بکارگیری بدون ضابطه در جذب نیروی انسانی در ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: تبانی و معامله در ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای بکارگیری نیرو بیداد می کند و باید جلوی این بی قانونی ها را گرفت.

دهرابپور تاکیدکرد که در برابر سوء استفاده های این چنینی انقلابی عمل می کند و اگر به او هم ضرر وارد شود با تمام توان در برابر این سوء استفاده ها ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه جذب و بکارگیری نیروهای انسانی در ادارات و شرکت های این استان بشدت ناراضی و آنچه که " کیان دهرابپور" در قالب این مصاحبه عنوان داشته، سخنانی است که روزانه توسط مردم بیان می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: