به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
اگر مرد هستی قدم رنجه بفرما تا با هم به میان مردم کهگیلویه بزرگ برویم تا ما را قضاوت کنند و قطعا مردم قدر شناس کهگیلویه بزرگ در آینده به امثال شما نشان خواهند داد که خادم کیست و خائن کدام است

خبردنا :  نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ  با انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد  از وی بشدت انتقاد کرد.

به گزارش " خبردنا " متن کامل نامه سید " علی محمد بزرگواری " خطاب به احمدزاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یادداشتی از سرباز ساده نظام، سیدعلی محمد بزرگواری به جناب آقای احمد زاده که چند صباحی به ناحق بر مسند استانداری استان همیشه مظلوم ما نشسته……..

تمایل نداشتم پاسخ حرف‌های بی ادبانه و دور از شان یک مقام نظام مقدس را بدهم، ولی بعد از هفته‌ها به این نتیجه رسیدم که اگر جواب شما را ندهم به مردم خودم جفا کرده ام و مردم عزیزم هیچگاه ظرفیت ضعیف و چهره پنهان شما را که برای حفظ مسئولیت خود مرز‌های ادب را بهم میریزید نخواهند شناخت. بخصوص اینکه پا را فراتر گذاشته و به فرماندار دست نشانده ات که باید نماد مالک اشتر باشد دستور دادید آنچه که شایسته خود بود بیان کند و یکبار دیکر وامصیبتا گفتم که ما مردم کهکیلویه چه گناهی کرده ایم که باید سردمداران جامعه و دولتمان اینان باشند
وظیفه خودم میدانم تمام افاضات بی ادبانه شما را به سمع و نظر مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی دولت فخیمه ات مخصوصا جناب آقایان رئیس جمهور و وزیر کشور برسانم و آنچنانکه در پیام خصوصیتان فرمودید منتظر جسارت مردانه شما هستم تا اگر در وجودتان هست هر آنچه در باره حقیر می‌دانید آشکار سازید.
بهتر است بدانید اولا بنده همین الان هم منتقد دولت مورد نظر شما هستم. دولتی که با انتخاب امثال جنابعالی مملکت را به قهقراء کشیده اند و با نا کارمدی خود رهبری عزیز و مظلوممان را سیبل تمام قبح شکنی‌ها قرار داده اند که حتی توهین توسط بچه‌های خردسال به مقدسات جامعه امری بدیهی شده است.
ثانیا بنده و کسی که شما با طعنه او را به جهنم حواله میکنی همسنگر و همرزم شهیدان بوده و هستیم و شک نکنید به شفاعت همرزمان و برادران شهید و آزاده و ایثارگرمان همره آنان خواهیم بود و انشالله مشمول شفاعت آنان و وعده الهی خواهیم شد.
ثالثا اگر شما تعقل داشتید این جایگاه حساس را با نادانی خودت قبول نمی‌کردید اگر چه میدانم و شما را خوب می‌شناسم که چقدر تشنه پست و قدرت هستی و نه شیفته خدمت…
رابعا بنده با سابقه انقلابی و رزمندگی و حضور در تمامی سنگر‌های انقلاب و مطیع تام امام و رهبری وظیفه دارم هر کجا که مشاهده کردم به مردمم خیانت می‌شود و لو توسط افراد مؤمن و دلسوز، ولی ناکارآمد باید فریاد مردم را بزنم.
خامسا قضاوت را به مردم و ساحت باریتعالی وا میگذاریم. من هر انچه که انجام دادم وظیفه خود دانسته و در قبال بزرکی مردم اندکی بیش نبوده و نیستیم. ولی از انجا که با قضاوت نابجا جهنم واخرت بد را برای خود خریده اید لازم میدانم برخی از اقدامات را به سمع و نظرت برسانم میدانم که حب دنیا و جایکاه اداریت کورتان کرده است ولی بهتر این است بجای ناله‌های صوری و اشک‌های فریبکارانه واقعیت را ببینید و حرف دل مردم را بشنوید
اگر چه حجم کارهابسیار است ولی برای تنویر فکر خودتان و نه مردم، چون انان میدانند برخی اقدامات را بیان کنم.
• مجوز ادامه راه پاتاوه و دهدشت که با نامه دفتر مقام معظم رهبری به معاون اول رئیس جمهور وقت که در دوران بنده به ۶۰٪ رسید و بعد از بنده توسط آقای حاج عدل هاشمی به ۹۸٪رسید و امید داشتیم این طرح مهم امسال تمام شود که گویا قرار نیست به این ارزو برسیم.
• جاده باغچه سادات که به قول بعضی‌ها جاده مالرویی بود به یک جاده استراتژیک و با چشم اندازی زیبا به قطب گردشگری و اقتصادی تبدیل شد.
• گرفتن حقابه از سد کوثر برای چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ
• و گرفتن ۲٪ نفت بهمئی و حق آلایندگی برای این شهرستان
• و آماده کردن تمام زیرساخت‌های پتروشیمی دهدشت و حتی دریافت لایسنس آن و خرید زمین آن از جهاد کشاورزی و حل کردن مسئله محیط زیستی آن
• و گرفتن مجوز گاز رسانی به چهار بخش دیشموک و قلعه رئیسی و ممبی و سرآسیاب یوسفی که سال آخر نمایندگی بنده در قلعه دختر کلنگ گاز رسانی به زمین زده شد و قریب ۱۲ کیلومتر کار شد و بعد از بنده آقای هاشمی این گاز رسانی را تا دیشموک ادامه داد و بعد از ان شما حتی یک روستا هم گازرسانی نکردید.

• ایجاد دو شهرستان چرام و لنده و ۳ بخش سوق و ممبی و سرآسیاب یوسفی با پیگیری‌های بنده انجام گرفت

• و رساندن آب به مناطق محروم پشته زیلایی و دیشموک و قلعه رئیسی و شهرستان بهمئی با پیگیری‌های بنده انجام گرفت

• و ایستگاه‌های برقی بهمئی و چرام و بیمارستان‌های بهمئی و چرام و بستر درمانی‌های قلعه رئیسی و دیشموک و لنده

• و ایجاد سد‌های کوه برد دهدشت و ایلیآباد بهمئی و ده‌ها طرح آبخیزداری در زمان نمایندگی بنده انجام پذیرفت مجوز مطالعه سد‌های آبریز دشمن زیاری و بالیاب دیشموک با پیگیری‌های بنده انجام پذیرفت که در دوران شما به فنا رفت

سادسا اگر مرد هستی قدم رنجه بفرما تا با هم به میان مردم کهگیلویه بزرگ برویم تا ما را قضاوت کنند و قطعا مردم قدر شناس کهگیلویه بزرگ در آینده به امثال شما نشان خواهند داد که خادم کیست و خائن کدام است

سابعا بنده شما را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینم که از سید علی محمد بزرگواری: سهم خواهی کنم بنده افتخارم این است که برای نظام اسلامی ایران هزینه داده ام و هیچ سهم خواهی نکرده و نخواهم کرد و فکر میکنم مردم عزیز بهتر از هر کسی من را میشناسند و اگر بدنبال سهم خواهیدبودم که حتما اینگونه اظهارنظر نمیکردم.

مردم فرق شجاعت و رذالت را میشناسند و فرق خادم و خائن را میدانند. اگر منظور شما معرفی پسر برادر بنده است همه می‌دانند و شما هم بهتر میدانید که بنده به هیچ وجه ایشان را پیشنهاد نداده ام و اگر قرار بود اقدامی کنم زمان مسیولیت خودم و یادوره قبل انجام میدادم. آقای حاج دهرابپور به عنوان یک نیروی اصولکرای ریشه دار استان ظاهرا طی لیستی ایشان را به شما پیشنهاد کرده اند که گویا به مسئولی در مرکز فرمودید آقای بزرگواری با ما سر سازگاری ندارد و اگر کوتاه امد ما هم قبول داریم.

اگر شما استاندار باشید نه ایشان بلکه افراد اینچنینی حاضر به همکاری با شما نیستند همچنانکه بعضا مهمترین مسیولیت‌های استان به همین دلیل خالی و یا انسان‌های ضعیف بکار گرفته شده اند. جهت استحضار شما و مردم شریف ایشان تنها نیروی متخصص با مدرک دکترای برق قدرتی استان هستند.

پدر ایشان سید فرج الله بزرگواری کسی است که در پرونده ترور منافقین باید ترور می‌شد و در اسارت بعثی‌ها به عنوان ابومشکلات معروف بود و اکنون در حال گذراندن دوران پیوستن به یاران شهیدش هست یعنی جناب دکتر بزرگواری پسر برادر بنده هم تخصص دارد و هم فرزند ایثارگر است وبه اذعان همگان و متخصصین واجد شرایط مسئولیت در شان تخصص و تعهدش است، ولی شما آنچنان عقده‌ای با ایشان برخورد کردید که امروزه ایشان فاقد حتی یک صندلی در محل کارش است. متخصصی که اصولگرا، متعهد و پاکدست بود.

عاشرا در باره چماق لری همان حرفی را شما و امثال شما در جبهه موسوم به انقلابی مطرح می‌کنید که مخالفان ولایت و رهبری قبلا گفته اند بنده در آن زمان و در آن جو حاکمیت رفسنجانی و روحانی و پیروزی مخالفان رهبری و در شرایطی که امثال شما برای حفظ پستتان هزار پستو را خریده بودید چنان نطقی کرده ام که صدایش تمام عالم را گرفت و عاشقان ولایت را خوشحال کرد و میدانم فقط عنایت خداوند متعال پشتم بود که آن نطق ولایی را انجام دهم و امروز متاسفم که افرادی همچون جنابعالی که بواسطه آن مجاهدت‌ها و ایستادگی‌ها در مسند نشسته اید به تمسخر میگیرید.

 

من آن نطق را برای رضای خدا، وظیفه دینی و انقلابی انجام داده ام و هیچگاه انتظار نداشته و ندارم افراد فرصت طلبی مثل شما و یاران و هم پیاله هایت به به بگوید و امیدوارم ذخیره آخرتم شود

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
افرین بر سید انقلابی مدافع حرم و پدر شهید و برادر شهید و جانباز دفاع مقدس
albert_asia@yahoo.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
بزرگواری با صداقت ترین مرد استان در بین همه نمایندگان استان بوده و هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
درود بر بزرگواری مرد انقلابی
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
درود بر سید شجاع
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
درود بر سید شجاع
سعید محمد حسبنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
درود بر شما متن خوبی بود اما می شد کمی بهتر روی آن کار کرد مستحضرید که کهگیلویه و بویراحمد استانی زرخیز، سرشار از گنجینه های ارزشمند و توسعه محور در ابعاد گوناگون بویژه نیروی فاخر انسانی است اما درعین حال دارای دردهای مُزمن ،چالش های نهفته و محرومیت های عمیق و تاریخی و کمتر توسعه یافتگی دارد که ناشی از همین تخریبها وتهمت زدن به نیروهای انسانی بویژه عزیزانی است که به عنوان مدیران ارشد در استان معرفی شده ان، برای عبور از این تنگناها و تحول و حرکت همپای سایر استانهای توسعه یافته مدیران استان می بایست با نگاهی توسعه مدارانه و توجهی در خور با صبر و حوصله و مناعت طبع و نگاهی آکادمیک و عالمانه به مسایل استان و درگیر نشدن با این جنگهای زرگری که هیچ منافعی جز پسرفت و تخریب نیروهای ارزشمند استان در تمامی گروههای سیاسی را دارد فاصله بگیرند و با داشتن برنامه چهار ساله برای استان گامهای موثری برای رفع مشکلات مردم مظلوم و ستم دیده استان بردارند قطع یقین با نگاه علمی و اصلاح ساختارهای معیوب رفع بروکراسی اداری و بکارگیری افراد توانمند و دلسوز جایگاه افراد تخریب گر و تهمت زن هم در بین مردم قدر شناس تضعیف خواهد شد خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.
نام:
ایمیل:
* نظر: