به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
در طرح نهضت ملی مسکن گچساران سایت پازنان در سه راهی بین جاده پازنان و کوچه ۱ جنوبی واقع شده با ۷۰۴ واحد در زمینی به مساحت ۵ هکتار در ۴ طبقه روی پارکینگ هر بلوک ۱۶ واحد احداث می شود.

خبردنا: سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: مشکلات کمبود آب و برق برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران رفع شده و امیدواریم این طرح‌ها به موقع تحویل متقاضیان شود.

به گزارش"خبردنا"، عیسی شهامت درحاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن گچساران در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساخت ۴۸۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در منطقه خامی و خِنگ بنار گچساران به دلیل نبود امکانات آب و برق برای ادامه ساخت با مشکل مواجه و تعطیل شده بود.

وی بیان کرد: مشکلات کمبود آب و برق برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران مرتفع شده و امیدواریم این طرح ها به موقع تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

شهامت افزود: با وجود مشکلات تامین زیر ساخت ها، پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن سایت خامی و خنگ بنار گچساران خاکبرداری و عملیات بتن ریزی در قالب چهار فاز در این مناطق انجام داده بودند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسکن نیاز ضروری جامعه بوده و باید با سرعت و دقت به سمت رفع این مشکل حرکت کنیم.

محمد راستا سرپرست راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: ساخت یک هزار و ۷۳۰ واحد در طرح نهضت ملی در گچساران قرار دارد.

راستا بیان کرد: در این شهرستان مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

 سرپرست راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این تعداد واحد با برنامه ریزی های انجام شده در ۵ سایت  در نقاط مختلف گچساران اجرا می شود.

 راستا با اشاره به اینکه این طرح یکی از اقدامات مهم دولت است، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن گچساران سایت پازنان در سه راهی بین جاده پازنان و کوچه ۱ جنوبی واقع شده با ۷۰۴ واحد در زمینی به مساحت ۵ هکتار در ۴ طبقه روی پارکینگ هر بلوک ۱۶ واحد احداث می شود. 

وی افزود: از دیگر سایت های این طرح می توان به سایت سردار قاسم سلیمانی در کارکنان با بیش از ۶۰۰  واحد در زمینی به مساحت ۹.۵ هکتار در ۳ طبقه بر روی پارکینگ و هر بلوک ۱۲ واحد در کارکنان بین کوجه ۲ و ۳شماای انتهای کوچه دامنه کوه اجرا خواهد شد.

عابدی سرپرست راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: از دیگر سایت های پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان می توان به سایت خامی واقع در پانصد دستگاه ضلع غربی حوزه علمیه با ۲۴۰ واحد و ۳ طبقه بر روی پارکینگ هر بلوک ۱۰ واحد در۲ هکتار و سایت خنگ بنار با ۲۵۰ واحد در سه هکتار در ۳ طبقه روی پارکینگ و هر بلوک ۱۰ واحد اشاره کرد.

عابدی اظهار کرد: در گچساران ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این‌ تعداد بعد از بررسی وضعیت متقاضیان و سوابق ملکی افراد یک هزار و ۷۳۰ نفر انتخاب و تعیین سایت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: