به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
در صورتی که اختلاف میان این دو وزارتخانه رفع شود مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد و این پروژه پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که اختلاف میان دو وزارتخانه میراث فرهنگی و نیرو رفع شود، مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد.

به گزارش"خبردنا"، سید علی احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به لیکک گفت: خط لوله انتقال آب به لیکک به طول ۷ کیلومتر از ارجان بهبهان عبور می‌کند و در این زمینه اختلاف نظری میان میراث فرهنگی و وزارت نیرو وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این موضوع در سفر وزیر گردشگری به استان مطرح شد و پذیرفتند که در تهران به این موضوع رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: در صورتی که اختلاف میان این دو وزارتخانه رفع شود مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد و این پروژه پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشنواره عشایری کوچ که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است، گفت: کار خوب و ارزشمندی است که هنرمندان سایر استان‌ها در یک محیط مفرح و شاد طبق مبنای شرعی و اسلامی هنر خود را برای خانواده‌ها و مردم به اجرا می‌گذارند و زمینه شور و نشاط میان مردم را فراهم می‌کنند که چنین برنامه‌هایی باید گسترش یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: