به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
ضرورت داشتن الگویی که چراغ راه ما باشد، در عصر حاضر بیشتر احساس می‌شود. ما شیعیان معتقدیم اهل‌بیت و فرزندان آن‌ها بهترین راهنما و الگو برای هدایت هستند که می‌توانند، در تهاجمات فرهنگی، پناهگاه خوبی برای حفظ ارزش‌هایمان باشند.

خبردنا: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش"خبردنا"، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در مساجد و حسینیه های شهرستان چرام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این مراسم معنوی اظهار داشت: همواره حضرت معصومه(س)، به عنوان الگویی که ویژگی‌های کاربردی دارند مطرح شده‌ است. علما و مراجع بسیاری در مقابل ایشان زانوی ادب زده و دست به دامان کرم ایشان شده‌اند.

وی افزود: شخصیت والای ایشان سبب شده که بعد از امام رضا(ع) برترین فرزند امام کاظم(ع) شناخته شوند. عالمه بودن و همراهی ایشان با امام زمان خود، از نکات ارزنده شخصیتی ایشان است که نه تنها ایشان را برای دختران جامعه الگو می‌سازد، بلکه مردان نیز در ولایت‌مداری باید از ایشان الگوبرداری کنند.

امام جمعه چرام گفت: همه انسان‌ها نیاز به الگو دارند تا در بزنگاه‌های زندگی مسیر اصلی خود را گم نکنند. ضرورت داشتن الگویی که چراغ راه ما باشد، در عصر حاضر بیشتر احساس می‌شود. ما شیعیان معتقدیم اهل‌بیت و فرزندان آن‌ها بهترین راهنما و الگو برای هدایت هستند که می‌توانند، در تهاجمات فرهنگی، پناهگاه خوبی برای حفظ ارزش‌هایمان باشند.

در این مراسم اجرای سرود، اشعار در وصف حضرت معصومه (س)، مدیحه سرایی و به خواهرانی که نام آنها فاطمه و معصومه بود، اعطای جوایز صورت گرفت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: