به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و همچنین روز مقاومت مردم دزفول، ۱۲۵ عنوان برنامه توسط سپاه فتح استان برنامه‌ریزی شد که ۵۱ عنوان برنامه با بیش از ۲۰۰ ریز برنامه مربوط به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

خبردنا: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های مختلف توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش"خبردنا"،  سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس با اقتدا به مولای خود امام علی (ع) خرمشهر را بعد از مدت‌ها تصرف آزاد کردند و عراق را سرجای خود نشاندند.

آسمند: در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و همچنین روز مقاومت مردم دزفول، ۱۲۵ عنوان برنامه توسط سپاه فتح استان برنامه‌ریزی شد که ۵۱ عنوان برنامه با بیش از ۲۰۰ ریز برنامه مربوط به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس را از جمله این برنامه‌ها دانست و عنوان کرد: ۴۲ نفر از شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر از فرزندان این استان هستند.

سرهنگ آسمند: ۳۶ رزمنده و ۱۵ نفر از آزادگان عملیات بیت‌المقدس از استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که در سوم خرداد از این عزیزان تجلیل می‌شود.

وی رونمایی از ۵ کتاب در حوزه تاریخ شفاهی و سه کتاب شفاهی را از جمله برنامه بنیاد حفظ آثار در سوم خرداد دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های یادمان‌های شهدای گمنام و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر: