به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
خرم دل از برگزاری ۶ اجلاسیه اصلی صنفی و ۷ اجلاسیه شهرستانی و یک کنگره ملی خبر داد و گفت: همچنین در قالب این کنگره به تعداد شهدای استان جهیزیه بین زوج‌ها تقسیم می‌شود.

خبردنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی شهدا، آبروی استان است و باید تمام دستگاه ها و بخش ها برای برگزاری پای کار باشند.

به گزارش"خبردنا"، سردار حمید خرم دل صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: استان ما نزدیک به ۲ هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده تقدیم به انقلاب کرده است.

خرم دل با بیان اینکه در کنگره ملی سال ۹۵ در استان اقدامات ارزشمندی محقق شد، عنوان داشت: با توجه به تجربه قبلی، سازماندهی مناسبی برای کنگره ملی شهدا در سال ۱۴٠۲_۱۴٠۳ انجام شد.

خرم دل به اهداف برگزاری کنگره و اهمیت تبیین اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ خود را درست ننویسیم، دیگران برای ما خواهند نوشت.

وی افزود: مردم محوری از اهداف اجرای کنگره بوده و تلاش برای ارتباط نسل جوان با این ظرفیت‌ها هدفگذاری شد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: هیچ محدودیتی برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس نداریم و از ظرفیت تمام هنرمندان استفاده می‌شود.

خرم دل ارتباط بین نسلی را از دیگر محورهای اجرای کنگره دانست و بیان کرد: این کنگره ۲۵ کمیته داشته و پوشش محورهای مختلف را خواهد داشت.

خرم دل از برگزاری ۶ اجلاسیه اصلی صنفی و ۷ اجلاسیه شهرستانی و یک کنگره ملی خبر داد و گفت: همچنین در قالب این کنگره به تعداد شهدای استان جهیزیه بین زوج‌ها تقسیم می‌شود.

خرم دل با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: ۱۳ هزار مورد برنامه در سطح مدارس و دانشگاه‌ها هدفگذاری شد.

وی عنوان داشت: رزمایش رزمی_ فرهنگی نیز در این کنگره دیده شده است.

خرم دل از برگزاری یادواره‌های شهدا با پوشش قشرهای مختلف خبر داد و گفت: این یادواره‌ها با پوشش تمام مناطق برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، ابراز داشت: موضوع خرمشهر متفاوت‌تر از هر عملیاتی بوده و نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.

خرم دل با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی ما در جنگ است، عنوان کرد: ۱۲۵ برنامه در هفت محور در سوم خرداد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، یادواره شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا نیز دیده شده است.

خرم دل محور دیگر را جهاد خدمت رسانی دانست و گفت: چندین برنامه در این محور هدفگذاری شده است.

خرم دل از برگزاری رژه نیروهای مسلح خبر داد و ابراز داشت: چندین همایش و مراسم در شهرستان‌ها نیز دیده شد.

فرمانده سپاه فتح استان به اجرای برنامه‌های رسانه‌ای در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۹ برنامه تبیینی _ بصیرتی نیز برای سالروز آزاد سازی خرمشهر در دستور کار است.

خرم دل همچنین با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره)، گفت: یک هزار و ۱٠٠ نفر از مردم استان به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: