به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
ممکن است در شرایط سخت اقتصاد و معیشتی قرار داشته باشیم اما با صبر و بردباری از این گردنه سخت عبور می‌کنیم و تا آن موقع محکم در میدان هستیم و پشت سر ولی‌فقیه اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ کوفه تکرار شود.

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث سد آبریز مطالبه مردم کهگیلویه بزرگ است و همچنان پیگیر احداث این سد هستیم.

به گزارش"خبردنا"، سید علی احمدزاده در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شهر دهدشت گفت: زمانی که استکبار جهانی و شرق و غرب قدرت جهان را در دست داشتند امام خمینی در مقابل همه این قدرت‌ها ایستادند و یک حکومت الهی و توحیدی تشکیل شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ و تشکیل حکومت توحیدی به رهبری حضرت امام(ره) دشمن همه تلاش خود را پای کار آورد تا انقلاب نوپای اسلامی بال و پر نگیرد.

وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی، منافقین، کمونیست‌ها و هر کسی که به جریان شرق و غرب وابستگی داشت را علیه امام جمع کردند تا بلکه تیشه به ریشه انقلاب بزنند.

دکتر احمدزاده راه‌اندازی جنگ هشت ساله دفاع مقدس را از دیگر توطئه‌‌های دشمن خواند و گفت: جنگ را به ما تحمیل کردند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، در این شرایط هم تمام توان را برای مقابله با ایران اسلامی پای کار آوردند اما ایستادگی مردم هر بار نقشه آنها را نقش بر آب می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شرایط سختی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب کوتاهی نمی کردند امام این شخصیت الهی را از دست دادیم اما خواست خداوند بر زنده بودن راه امام(ره) بود و مجلس خبرگان فردی را به رهبری انقلاب برگزیدند که ادامه دهنده راه امام راحل است.

وی بیان کرد: دشمن بعد از اینکه از جنگ ناامید شد، فتنه‌ها راه‌اندازی کرد و سخت‌ترین محاصره‌های اقتصادی، سخت‌ترین توطئه‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی را به وجود آورد.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه جنگ ترکیبی آخرین حربه دشمن بود، گفت: در این جنگ خطرناک به دنبال این هستند که جای شهید و جلاد را عوض کنند و بی‌ارزش‌ها را ارزشمند و برعکس جلوه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی هم متحمل شکست شده اما برنامه دارد در اطراف ما دشمن تراشی کنند و جنگ نظامی در کنار جنگ ترکیبی راه‌اندازی کنند که به فضل الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست خواهند خورد.

استاندار با اشاره به سختی‌‌های امت رسول‌الله در شعب ابی‌طالب گفت: خداوند به واسطه صبر پیروان حضرت محمد(ص) پیروزی‌های بزرگی برای آنها رقم زد که برای ملت ایران  هم‌ اینگونه خواهد بود.

دکتر احمدزاده بیان کرد: ممکن است در شرایط سخت اقتصاد و معیشتی قرار داشته باشیم اما با صبر و بردباری از این گردنه سخت عبور می‌کنیم و تا آن موقع محکم در میدان هستیم و پشت سر ولی‌فقیه اجازه نمی‌دهیم تجربه تلخ کوفه تکرار شود.

دکتر احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبه مردم کهگیلویه بزرگ در خصوص احداث سد آبریز گفت: دولت اراده کرده که در استان در زمینه آب آشامیدنی، جاده و گاز تغییراتی ایجاد کند اما از اشتغال غافل نشدیم که یکی از کارهای مهم در این شهرستان احداث  سد آبریز است.

وی با بیان اینکه اگر سد آبریز احداث شود ۷ هزار میلیارد تومان درآمد کشاورزان منطقه افزایش می‌یابد، گفت: هر گاه می‌بینم که زنان و دختران کهگیلویه برای شغل و درآمد مسیرهای طولانی طی می‌کنند و در دشت‌های استان‌های مجاور گوجه می‌چینند دلم می‌لرزد.

استاندار ادامه داد: آرزو دارم سد آبریز کلنگ‌زنی شود، لذا مردم کهگیلویه بزرگ بدانند همه مسئولان و متولیان پای کار هستند و لحظه‌ای از مطالبه سد آبریز کوتاه نیامدیم.

به گفته دکتر احمدزاده در چندین جلسه با رئیس جمهور احداث سد آبریز به عنوان مطالبه استان مطرح شد و علاقمند به کلنگ‌زنی این سد در سفر آینده دولت هستیم اما اگر این مهم محقق نشد همچنان مطالبه‌گر این طرح مهم خواهیم بود.

استاندار به دیگر پروژه‌ها برای ایجاد اشتغال در کهگیلویه اشاره کرد و یادآور شد: با کلنگ‌زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام سه هزار نفر مشغول به کار می‌شوند، ضمن اینکه مینی پالایشگاه کهگیلویه با خوراک ده هزار بشکه در روز احداث می‌شود.

1006472893_85305121

وی با بیان اینکه در حالی که بخش کشاورزی، آب و راه شهرستان را دنبال می‌کنیم از صنایع بزرگ غافل نشدیم گفت: از مردم تقاضا دارم سرمایه‌گذارانی که به این منطقه می‌آیند را مورد حمایت قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش سوم سخنان خود با بیان اینکه سال جاری، سال انتخابات مجلس است، خطاب به سیاسیون گفت: از چهره‌های مختلف سیاسی استان می‌خواهم زمینه سفر همراه با آرامش دولت را فراهم کنند و اجازه دهند از این سفر بیشترین آورده را برای استان داشته باشیم.

وی توصیه‌ای هم برای مدیران دولت داشت و گفت: خدمت به مردم را مقدس بدانید و آن را آلوده به رضایت این گروه سیاسی و آن گروه سیاسی نکنید و جهادی پای کار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: