به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
در هفتادمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید شد:
رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تیم جدید این اتاق با تمام توان همراه دولت سیزدهم و سایر قوای سه گانه در این استان خواهد بود و اساسا بدنبال عمل گرایی است نه تئوریه پردازی.

به گزارش خبردنا، "عبدالله قبادی" در هفتادمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی و با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار شد، اظهارداشت: به دنبال رفع موانع و کنار گذاشتن اخلال کنندگان در مسیر تولید هستیم، عوامل انسانی اخلال گر در مسیر تولید وجود دارد و در بعضی جاها مشکل‌تراشی می‌کنند، بنابر این رویکرد اتاق بازرگانی یاسوج تغییر کرده و بسمت کارآیی و عمل خواهد رفت و از تئوری پردازی صرف دوری می کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: مدیریت جدید اتاق بازرگانی یاسوج دست همه مدیران و بخش خصوصی را بمنظور رونق تولید به گرمی می‌فشارد و این اتاق همواره در کنار مجموعه دولت بوده است.

قبادی گفت: رویکرد اتاق بازرگانی یاسوج با انتخاب و انتصاب کادر جدید تغییر کرده و ما بدنبال پیاده کردن رویکردی اثربخش هستیم که علاوه بر فعالیت مُبتنی بر دانش و برنامه، بدنبال بهبود فضای کسب و کار با همکاری همه جانبه با سایر دستگاه‌های دولتی نیز خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید دو راهبرد مهم کشور بوده که تحقق آن با هم‌افزایی و وحدت امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: این اتاق مشاور سه قوه تصمیم گیر و تصمیم ساز بوده و در همه زمینه‌ها همراه دولت است.

قبادی افزود: انتظار داریم که سازمان‌ها، نهادها و مدیران دولتی کمک کار بخش خصوصی باشند و برنامه بدهند و از اتاق بازرگانی مطالبه گری کنند، همانطوری که ما در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغالزایی از ادارات دولتی مطالبه‌گری خواهیم کرد.

این فعال اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه این اتاق برای تحقق شعار در کنار سایر دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف قرار دارد، ادامه داد: اجرایی نشدن برخی مصوبات شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی یکی از مهمترین دغدغه های اتاق بازرگانی است.

وی گفت: متأسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم که مصوبات شورای گفت‌وگو قابلیت اجرایی ندارند و البته ما معتقدیم باید پیگیر باشیم که این مصوبات قابلیت اجرایی داشته باشند و این مشکل اصلی شورای گفت‌وگو است.

قبادی با تاکید براینکه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و شرکت های خدمات رسان باید پاسخگوی مصوبات و مکاتبات شورای گفت‌وگو در استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، یادآورشد: انتظار ما این است مدیران دولتی در این ارتباط با اتاق بازرگانی یاسوج نیز همکاری های لازم و مثمرثمری داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صادرکنندگان را از اهداف مهم تیم جدید این اتاق برشمرد و اظهارداشت: در بحث امور بازرگانی و واحدهای تولیدی و ارائه خدمات نقش تسهیل‌گری خواهیم داشت.

وی افزود: برخی از بانک‌ها از موانع و مشکلات اصلی تولید و انجام فعالیت اقتصادی بشمار می روند که با مدیریت و برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات کارشناسی شده، انتظار داریم این مشکلات مرتفع شوند.

به گزارش خبردنا، " عبدالله قبادی" که اکنون ریاست اتاق بازرگانی یاسوج را برعهده دارد علاوه براینکه فعال اقتصادی استان در حوزه صنعت و تولید است، ۱۶سال عضویت در هیئت نمایندگان و نایب رئیسی اتاق بازرگانی این شهر را در نیز کارنامه خود بهمراه دارد.

او اکنون مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور سرمایه‌گذاری است که البته مسؤل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی، نفت و گاز و محصولات پایین دستی آن در این استان است.

"جبار کیانی"رئیس سابق اتاق بازرگانی یاسوج 16 سال ریاست این اتاق را برعهده داشت که براساس آئین‌نامه‌ها و قوانین، دیگر امکان اینکه در این جایگاه بماند را نداشت و در روز یازدهم اردیبهشت ماه امسال، " قبادی" جایگزین "کیانی" در اتاق بازرگانی یاسوج شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: