به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
رئیس اداره نظارت خبر داد:
مراکز سلامت در سامانه اختصاصی به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc2 ثبت نام و پس از بررسی های اولیه، قرارداد آنها ثبت و در اسرع وقت فعال می شود .راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC2 سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرار داده شده است.

خبردنا: رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با پزشکان و مؤسسات متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت ، فرآیند عقد و تمدید قرارداد به صورت الکترونیکی امکان پذیر شد.

به گزارش"خبردنا"، آقای جهانتاب افزود با توجه به حرکت پیشگام سازمان بیمه سلامت در راستای دستیابی به دولت الکترونیک، درخواست عقد و تمدید قرارداد مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به صورت غیرحضوری در دستور کارسازمان قرار گرفته و از این پس مراکز سلامت می توانند تقاضای عقد و یا تمدید قرارداد خود را به صورت الکترونیکی به ادارات بیمه سلامت شهرستان ها و یا اداره کل بیمه سلامت استان ارسال نمایند.

وی افزود: مراکز سلامت در سامانه اختصاصی به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc2 ثبت نام و پس از بررسی های اولیه، قرارداد آنها ثبت و در اسرع وقت فعال می شود .راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC2 سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرار داده شده است.

ایشان دسترسى مستقيم مراکز سلامت به ادارات بیمه سلامت در سطوح استانی و شهرستانی، تسهيل در تعاملات فيمابين ادارات بیمه سلامت و مؤسسات طرف قرارداد، صرفه‌جويى در زمان، و .... را از مزایای این طرح برشمرد.

آقای جهانتاب تاکید کرد: سایر بخش‌های فرایند اداری انعقاد قرارداد از طریق مراجعه حضوری کارشناسان بیمه سلامت به محل مؤسسه به منظور بازدید اولیه، صحت سنجی، تکمیل اطلاعات ثبت شده و مستندات مربوطه و متعاقبا تنظیم قراردادنامه، آموزش اولیه، امضای قراردادنامه و صدور ابلاغیه آغاز کار حسب ضوابط و طبق روال، متعاقبا انجام خواهد شد، همچنین ثبت شماره حساب بانکی پزشک و مؤسسات و پرداخت هزینه نسخ مربوطه منوط به طی مراحل اداری انعقاد قرارداد، تایید نهایی آن و امضای قراردادنامه خواهد بود و به طور کلی به جای اینکه پزشک یا مؤسسه در محل اداره بیمه سلامت حضور یابد، کارشناسان سازمان بیمه ملزم به مراجعه به مراکز سلامت هستند.

ایشان در پایان گفت: مکاتبات و هماهنگی های لازم در خصوص اطلاع رسانی موضوع، با سازمان های مرتبط از جمله سازمان نظان پزشکی استان به عمل آمده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همایون خاکباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
سپاس
نام:
ایمیل:
* نظر: