به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
این در حالی است که بر اساس قانون، خودداری از کمک به مصدومین و رفع مخاطرات جانی، محکومیت به حبس تا یک سال یا پرداخت جزای نقدی را به دنبال دارد.
خبردنا : معاون دادستان مشهد گفت که نوزاد یک روزه با ضایعه نخاعی عصر جمعه در مجموعه پدیده شاندیز پیدا شده و نهادهای متولی هنوز وی را نپذیرفته اند.

قاضی محمد بخشی محبی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار افزود: به رغم دستور تلفنی دادستانی مبنی بر انتقال نوزاد به مراکز نگهداری ویژه هنوز هیچ یک از نهادهای متولی این نوزاد را نپذیرفته اند.

وی اظهار کرد: عدم پذیرش نوزاد در شرایط مزبور ممکن است به قیمت جان این طفل تمام شود اما نهادهای متولی از پذیرش براساس دستورات تلفنی مراجع قضایی سرباز زده و می گویند تا زمان رسیدن دستور کتبی قاضی کشیک، نمی توانند اقدامی انجام دهند.
 
رهایی نوزاد یک روزه با ضایعه نخاعی در مشهد 

وی گفت: این در حالی است که بر اساس قانون، خودداری از کمک به مصدومین و رفع مخاطرات جانی، محکومیت به حبس تا یک سال یا پرداخت جزای نقدی را به دنبال دارد.

معاون دادستان مشهد افزود: بر همین اساس مسئولان مراکزی که از پذیرفتن ‌شخص آسیب‌ دیده و اقدام به درمان وی یا کمکهای اولیه امتناع کنند به حداکثر مجازات محکوم می‌ شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: