به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
علیرضا داودنژاد درباره‌ی آخرین وضعیت فیلم جدیدش «فراری» و در پاسخ به اینکه آیا در جشنواره‌ی فیلم فجر شاهد نمایش آن خواهیم بود،گفت: نمی‌دانم.
خبردنا : این کارگردان سینما در پاسخ به اینکه چرا؟ مگر قرار نبود فیلم به فجر سال گذشته برسد؟ به ایسنا گفت: فیلم به مشکلاتی برخورد که هنوز حل نشده است.

داودنژاد در پاسخ به مشکلاتی که بدان اشاره می‌کند، پاسخ داد: اگر امسال هم به جشنواره نرسید، توضیح می‌دهم. 
 
 فیلم فراری

او در پاسخ به اینکه آیا فیلم آماده نیست،در توضیح کوتاهی مطرح کرد: هنوز نه،چند صحنه آن فیلمبرداری نشده، موسیقی آن نیمه کاره و در حد ماکت ساخته شده و کارهای فنی دیگر آن هم نیمه کاره است.

داودنژاد در پاسخ به اینکه زمان زیادی به جشنواره نمانده فکر می‌کند به جشنواره‌ی فیلم فجر امسال برسد، گفت: نمی دانم اما امیدوارم تا مشکلات فیلم برطرف شود. 
 
 فیلم فراری
 
داستان این فیلم درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.

عوامل سازنده فیلم«فراری» به شرح زیر هستند:نویسنده: کامبوزیا پرتویی‌، کارگردان:علیرضا داونژاد، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، صدابرداری و صداگذار:پرویز آبنار، طراح صحنه و لباس:بابک کریمی طاری‌، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری‌، آهنگساز : یحیی سپهری شکیب، عکاس‌: سجاد سپهری، فیلمبرداری پشت صحنه: علی داود نژاد، مدیر تولید: حمید رضا وفایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:رضا سخایی، بازیگران : محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، رضا داودنژاد و رضا کیانیان.

نام:
ایمیل:
* نظر: