به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
خبردنا : ممکن است بیشتر دختران غربی مجذوب عروسک باربی باشند ولی یک دختر ۲۰ ساله هر روز عمرش را همانند یک عروسک زنده ژاپنی می گذراند و روزانه بیش از ۳ ساعت را صرف آراستن خود به شیوه این عروسک می کند.
روزانه بیش از ۳ ساعت را صرف آراستن خود به شیوه این عروسک می کند.



کتی لارنس اهل کمبرول لندن لباس های زنانه مخصوص در رنگ های روشن و به سبک عروسک پوشیده و تمام تلاش خود را می کند تا همانند عروسک به نظر برسد.

او که دانشجوی هنر است ساعت ها صرف مطالعه فرهنگ ژاپن و بازی های ویدئویی می کند و ظاهر خود را از آنها الهام گرفته است.



خانم لارنس می گوید:”من چشمان درشت شخصیت های انیمیشنی را دوست دارم. سال هاست که از لنزهای گرد و دو دست مژه مصنوعی استفاده می کنم تا آن چهره را به دست آورم. ولی برای من مهم است که شخصیت خودم را هم داشته باشم و به همین دلیل نگین هایی نیز بر صورتم کاشته ام.



کتی پنج دست لباس به ارزش حدود ۸۰ پوند دارد که هر کدام از آنها را از بازار کامدن خریداری کرده است و بیشتر پولی که از کار نیمه وقت به عنوان مدلینگ به دست می آورد را صرف خریداری لوازم آرایش می کند، او می گوید به طور تقریبی ماهیانه ۲۰۰ پوند صرف خرید ابزار آرایشی لازم می کند.او هزاران نوع وسایل آرایشی دارد و به صورت همزمان بر روی صورتش از دو نوع کرم پودر استفاده می کند. اعتیاد او به آرایش از ۱۱ سالگی شروع شد و از آنجا که به یک مدرسه خصوصی با قوانین سختگیرانه می رفت در مدرسه اجازه آرایش نداشت و پس از ترک آن مدرسه تا کنون به همین رویه زندگی می کند.








نام:
ایمیل:
* نظر: