به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد :
وی گفت : همه ما وام‌دار خون شهدا و مردم غیرتمند و با اصالت استان کهگیلویه وبویراحمد هستیم،
خبردنا: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خواستار توسعه، پیشرفت و آبادانی استان‌مان هستیم، تاکید کرد که موافق جابجایی زندان کنونی یاسوج با هدف رفع مشکل فرودگاه این شهر است.

علی عباس فلاحتی مطلق در گفت و گو با "خبردنا" در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود زندان مرکزی یاسوج مانند تطویل باند فرودگاه این شهر بوده و شما مخالف جابجایی زندان هستید؟ خاطرنشان کرد: این سخن اصلا صحت ندارد و بطور حتم هیچ فرد و یا دستگاهی مخالف با توسعه و پیشرفت استان خود نیست.

وی گفت: وجود زندان در هر شهر و استانی ضروری و بر امنیت و ارتقاء نظم و آرامش خواهد افزود و مسلما ارتقاء امنیت و جلوگیری از ناهنجاری و آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین اهداف توسعه هر استان است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به احداث زندان مرکزی در سال 75 در هشت کیلومتری شهر یاسوج گفت: زندان مرکزی یاسوج که در 20 سال پیش احداث شد با همفکری و تعامل مسئولان وقت بنا شده که با اظهار نظر مسئولان فرودگاه مبنی بر مزاحمت برجک چهار زندان بر پرواز هواپیما، برجک مزبور علی رغم مشکلات امنیتی چهار متر کوتاهتر شده تا همکاری و مساعدت خود را به فرودگاه نشان دهیم.

این مقام ارشد زندانهای استان تصریح کرد: ما خود نیز با شرایط کنونی با جابجایی زندان موافقیم ولی سازمان زندانها متولی ساخت و ساز نیست لذا دستگاههای ذیربط می بایست با اختصاص زمین مورد نیاز و ساخت زندان با شرایط لازم اهتمام و تلاش وافری داشته باشند.

فلاحتی مطلق گفت: مسؤلین ارشد استان از جمله استانداران خدوم دوره های مختلف ، دستگاه قضایی ، اجرایی و امنیتی با دغدغه جابجایی زندان در تلاش بودند که بنا به شرایط اقتصادی و شرایط دیگر این امر تاکنون محقق نشد.

مدیرکل‌زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی‌کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صورتجلسه رئیس سازمان زندان‌ها، استاندار پر تلاش استان مان جناب آقای خادمی و معاون وزیر مسکن و شهرسازی مبنی بر موافقت بر جابجایی زندان مرکزی، افزود: سازمان زندانها برای ارتقاء امنیت افزونتر ، توسعه و پیشرفت استان ، تطویل باند فرودگاه و... بر اساس موافقت آقای دکتر جهانگیر ریاست سازمان زندانها ، موافقت خود را نسبت به جابجایی زندان با شرایط مورد نظر اعلام می کنیم.

این مقام امنیتی استان گفت: هزینه ساخت زندان با امکانات فعلی قریب به 60 میلیارد تومان بدون واگذاری زمین هزینه خواهد داشت ، لذا زندانهای استان ضمن اینکه خواهان پیشرفت ، توسعه و آبادانی استان به خصوص شهر زیبای یاسوج است، آمادگی خود را نسبت به انتقال و جابجایی زندان مرکزی اعلام میدارد.

وی در پایان با بیان اینکه همه ما وام‌دار خون شهدا و مردم غیرتمند و با اصالت استان کهگیلویه وبویراحمد هستیم، اظهار داشت: خود را مقید به خدمت و خادمی مردم می‌دانیم و با همکاری، همیاری و معاضدت با دستگاه‌های ذیربط برای توسعه استان تلاش خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: