به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۷۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
خبردنا : رئیس جمهور منتخب آمریکا ضمن تاکید بر تمرکز دولتش برای اشتغال‌زایی در این کشور، خواستار ادامه تلاش‌ها برای نابودی گروه تروریستی داعش شد.

دونالد ترامپ، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ضمن تأکید بر حمله به داعش تصریح کرد این گروه تروریستی باید نابود شود.

وی  این سخنان را در ادامه سفر قدردانی از ایالت‌های تأثیرگذار در پیروزی‌اش، در میشیگان مطرح کرد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه سفر به ایالت‌های تاثیرگذار در  پیروزی‌اش در انتخابات، به منطقه «گراند راپیدز» میشیگان رفت و در آن جا گفت دولتش توجه خود را بر ایجاد فرصت های شغلی متمرکز خواهد کرد.

ترامپ همچنین به طور تلویحی گفت در حال توافق با شرکت خودروسازی «فورد» است تا این شرکت از انتقال فرصت های شغلی خود به مکزیک خودداری کند.

وی در جمع طرفدارانش گفت مدیران شرکت فورد به من قول داده اند و خوشبختانه آنها قرار است اوایل سال (2017) این وعده خودشان را عملی کنند. آنها این قول‌شان را در میشیگان اجرایی خواهند کرد نه در مکزیک.  

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه گفت: ما در حوزه انرژی، ساخت و سازها در بخش تولید انرژی آمریکا را شامل نفت ساحلی، نفت و گاز طبیعی و ذغال سنگ پاکیزه را متوقف خواهیم کرد و تلاش می کنیم که معدنکاران مان به سرکار خودشان بازگردند.

دونالد ترامپ اضافه کرد: ما قدرت زیادی را ایجاد خواهیم کرد خوشبختانه هرگز از این قدرت استفاده نخواهیم کرد؛ زیرا به صلح از موقعیت قدرت معتقد هستیم. ما داعش را هدف قرار خواهیم  داد و داعش باید نابود شود.

وی افزود: من پذیرش مهاجران و آوارگان را از مناطقی که نمی توان سابقه آنها را تأیید کرد به تعلیق در می آورم. ما برای پذیرش مهاجران سابقه آنها را به دقت زیاد بررسی  خواهیم کرد هیچ گزینه دیگری نداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: