به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
با اهدا لوح سپاس صورت گرفت :
حرکت کوبودنا، یک محرک برای تولید محصولات متنوع و جدید برای جامعه مصرف کنندگان می باشد.
خبردنا: در پایان نمایشگاه بین المللی آرد و نان تهران از نماینده کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد .

به گزارش"خبردنا" طی 4 روز برگزاری نمایشگاه بین المللی آرد و نان،  غرفه مجموعه کارخانجات دانش بنیان کوبودنا نقطه تمرکز و توجه مسئولین کشوری بوده و تحسین رقبای خود را نیز بجای گذاشت.

نام کوبودنا با این عنوان، که یک برند نوپا اما بسیار قدرتمند در حوزه آرد و نان است، که در طی مدت 9 ماهه راه اندازی کارخانه نان خود( سابقه 20 ساله تولید آرد)، توانسته است گام های چند ده ساله را بردارد. همت و هدف گذاری های کوبودنا در راستای شعار تغذیه سالم- جامعه سالم، این مجموعه را بر آن داشته تا ایده پردازی های خود و همچنین نوآوری هایی در زمینه فعالیت تخصصی خود، موثر بر تولید محصولات سلامت باشد که نیازهای روزمره عامه را تواما با نیازهای خاص آن ها برآورده کند.

کوبودنا نه تنها تولید کننده نان است، بلکه انتشار دهنده فرهنگ صحیح مصرف نان سلامت در جامعه می باشد. این امر مجموعه های صنعتی مطرح در سطح کشوری و خارجی را ، هدایت به قدردانی و سپاس نموده، و این مجموعه را که با تلاش های شبانه روزی خود الگو سازی های موثری را نیز برای آنها داشته، بعنوان یک شاخص نگاه می کنند. چرا که حرکت کوبودنا، یک محرک برای تولید محصولات متنوع و جدید برای جامعه مصرف کنندگان می باشد.

مدیر عامل گروه صنایع غذایی کوبودنا، دکتر بهرام باقری، در آخرین روز نمایشگاه با بیان اینکه موفقیت مجموعه خود را مدیون به الطاف الهی و پشتکار همکاران خود می داند، آرمان های مستحکم این مجموعه از جمله خدمت گذاری به ملت عزیز ایران، تولید محصولات سلامت و خاص، اصلاح فرهنگ مصرفی غذایی جامعه و ایده پردازی و نخبه پروری نام برد را به تحقق برساند.

نگاه امیدوارانه تمامی مسئولین و همکاران کوبودنا بر این است، که کماکان پیشرفت های روز افزون آن را نظاره گر بوده، و بتوانند با مشارکت در سیاست های این مجموعه، قدمی را برای ایجاد بستر سلامت جامعه بردارند. و از همین جاست که تمامی حمایت خود را برای همکاری با کوبودنا دریغ ننمایند.












نام:
ایمیل:
* نظر: