به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
از اینکه توانستم برای لحظاتی دل شهروندان را شاد کنم خوشحال هستم و انتشار عکس هایم را حکمت الهی می دانم.
خبردنا : نائب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران درباره انتشار عکس های طنزش از سوی مردم در شبکه های اجتماعی اظهارنظر کرد.
 
وی با اشاره به حواشی ایجاد شده پس از عکس یادگاریش با منصور پورحیدری در بستر بیماری گفت: زمانی که منصور پورحیدری بیمار بود برای ملاقات با وی در بیمارستان حاضر شدم و پس از انداختن عکس یادگاری با وی حاشیه ها یکی پس از دیگری به سراغ من آمد.

نائب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه روزهای اول پس از فتوشاپ عکسهایم بسیار ناراحت بودم اظهار کرد: پس از انتشار عکس های متعدد من که همه حاصل فتوشاپ شهروندان بود، خانواده ام از این موضوع ابراز ناراحتی کرده و خود من نیز بسیار ناراحت بودم.

وی افزود: در روزهای ابتدایی انتشار عکس من با مرحوم پورحیدری، هجمه بسیار زیادی بر من وارد شد و شدت این هجمه ها به حدی زیاد بود که کار به انتشار عکس های من در شبکه های بیگانه از جمله BBC و VOA کشید. با این عکس ها بار دیگر جهانی شدم اما به هیچ وجه قصد این کار را نداشتم.

جدیدی با اشاره به صحبت های برخی از اعضای شورا با وی در رابطه با انتشار عکس های طنز وی گفت: یکی از اعضا زمانی که عکس های من به صورت متعدد در فضای مجازی منتشر می شد این موضوع را به من یادآور شد که اگر مردم با تو مزاح می کنند دلیل آن این است که برای آنها محبوب هستی و مردم با کسی که دوستش داشته باشند مزاح می کنند.

نائب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: از اینکه توانستم برای لحظاتی دل شهروندان را شاد کنم خوشحال هستم و انتشار عکس هایم را حکمت الهی می دانم.

جدیدی با بیان اینکه تمام منتشر کنندگان عکس های طنز خود را حلال می کنم گفت: با انتشار عکس های متعدد، خداوند من را در مقام امتحان الهی قرار داد و پس از آن، تصمیم گرفتم از تمام منتشر کنندگان عکس های طنزم گذر کرده و آنها را حلال کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: