به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :
این مدرسه با مشارکت 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران کشور در روستای تنگ سریز بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
خبردنا : با حضور مسؤولان، مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران تنگ سریز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش"خبردنا"، پیش از ظهر امروز با حضور نیک‌اقبالی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد، فرماندار بویراحمد و مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی این مدرسه افزود: دانش‌آموزان این استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و باید شرایط برای تحصیل آنها در دورترین نقاط استان فراهم شود.

هادی زارع‌پور مدرسه‌سازی را امری خیر عنوان کرد و گفت: تاکنون خیرین در زمینه مدرسه‌سازی در استان اقدامات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم روزی برسد که منطقه‌ای بدون مدرسه در استان نداشته باشیم و این مهم نیاز به تلاشی مضاف دارد.

در ادامه این مراسم ابراهیم ویس‌مرادی نیز اظهار کرد: این مدرسه با مشارکت 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران کشور در روستای تنگ سریز بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان گفت: نه تنها خیرین و مردم عادی، بلکه ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز می‌توانند در اجرایی شدن طرح‌هایی از جمله ساخت مدرسه به روستاها و مناطقی که مراکز آموزشی ندارند، کمک کنند.

ویس‌مرادی با بیان اینکه کمک کردن به اجرایی شدن برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف بانک رفاه است، افزود: بنا به درخواست اداره نوسازی مدارس بانک رفاه کارگران 75 درصد ( 200 میلیون تومان) اعتبار ساخت مدرسه‌ای در تنگ سریز را پذیرفت.

وی گفت: تلاش می‌شود این اقدام بانک رفاه کارگران زمینه‌ای برای توسعه اقدامات خیرخواهانه در این بانک باشد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: زمین این مدرسه با مساحت 550 متر اهدایی از طرف خیر آقای لقمان کرمی از اهالی روستای تنگ سریز است.


نام:
ایمیل:
* نظر: