به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
خبردنا : معصومه کریمی گفت: من یک مدتی به دلایل شخصی و مشغله هاى غیر هنرى از کارم دور بودم و حضور کمتری در تئاتر و تلویزیون داشتم.

http://namakstan.ir/wp-content/uploads/2016/05/masomeh-karimi-namakstan.ir-9.jpg

معصومه کریمی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در خصوص علاقه به بازی در سینما،تلویزیون و تئاتراظهار داشت:هر کدام از این صحنه ها فضای کاملا مجزا دارد. من کارم را با تئاتر شروع کردم و تئاتر خانه ی اول من است، من همچنان خودم را یک تئاتری می دانم زیرا تئاتر زیر بناى اصلی کار بازیگرى من بوده است. اما اگر من در جریان فعالیت بازیگری در قاب تلویزیون و سینما نیز قرار نمی گرفتم موقعیت الان را بدست نمی آوردم، چرا که برای موفقیت باید درست و به جا دیده شد و مخاطبان بیشتری را جذب کرد.

بازیگر سریال «دوردست ها»در خصوص گزیده کار شدنش گفت:من یک مدتی به دلایل شخصی و مشغله هاى غیر هنرى از کارم دور بودم و حضور کمتری در تئاتر و تلویزیون داشتم.

 وی در خصوص انتخاب نقش هایش اظهار داشت: چه در تئاتر چه در سینما و تلویزیون اولین پارامتر برای من این است که با متن ارتباط خوبی برقرار کنم، یعنی ممکن است متنی را بخوانم از نظر شخصی و سلیقه ای ارتباط خوبی با آن برقرار نکنم که در اینصورت کار منتفی است. اما اگر در حالت کلی مجموعه کار(فیلم نامه، نمایش نامه) با روحیه و سلیقه شخصی من همخوانی داشته باشد در مرحله بعد سراغ نقشی می روم که قرار است ایفا کنم و در هر ژانری که باشد برای من تفاوتی نمی کند. سعى میکنم تمام تلاشم را براى خلق درست شخصیت بکار ببرم البته حضور کارگردان و عوامل دیگر نیز بسیار مهم است اما اولویت اصلی من  در ابتدا متن خوب است.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» پیرامون موضوع علاقه به حرفه ی بازیگری تصریح کرد: کار ما خیلی پیچیده است و اگر به حرفه بازیگری علاقه نداشته باشید خیلی زود در این کار کم می آورید و سرخورده می شوید و آنرا کنار میگذارید، زیرا بازیگری هم روزهای خوب دارد و هم روزهای سرد و تلخ، من در این حرفه ماندم زیرا کارم را همیشه دوست داشتم.

کریمی همچنین درباره انتخاب بازیگری در گذشته افزود: من همچنان اگر به گذشته برگردم این حرفه را انتخاب می کنم چون همچنان انتخاب اول و علاقه اول من است، ولی شاید اگر این تجربه ای را که بعداز این سالها بدست آوردم در ابتداى راه داشتم، به مواردى بیشتر توجه میکردم، تلاشم را بیشتر میکردم و بیشتر مى آموختم و همچنین در کنار این حرفه حتما در یک زمینه یا زمینه های دیگر هم به طور جدی فعالیت اغاز می کردم، و مهارت بدست میاوردم، چرا که ما زمانهایی را داریم که بنابر شرایطی که برایمان ایجاد میشود از حرفه مان دور می مانیم یا کار خوب پیشنهاد نمی شود و این باعث میشود که بعنوان یک شغل، یک بیکاری طولانی مدت برایمان رقم بخورد.که این مسئله هم از لحاظ اقتصادی ضربه سنگینی وارد می کند و هم از لحاظ روحی برای کسانیکه عادت به فعالیت های اجتماعی دارند آسیب زننده خواهد بود. من فکر میکنم انسان قابلیتهاى فراوانى دارد و همیشه میتواند از زندگى و کارش بیشترین و بهترین بهرها را ببرد

وی همچنین درباره جذب مخاطب در سینما و تلویزیون افزود: سینما بسیار جذاب و دوست داشتنی است و یکی از علایق جدی من است.مدیا تلویزیون و رسانه نیز بسیار جذاب است و مخاطبان زیادی دارد، تئاتر هم که خود زندگیست و همچنان مهمترین حوزه آموزش بازیگر است. من دوست دارم در هرسه حوزه فعالیت کنم و فرق نمی کند در کدام حوزه باشم، کار خوب باید ارائه دهیم تا مردم رضایت داشته باشند و البته ناگفته نماند سلیقه تمام مردم را تامین کردن بسیار سخت است ولی اگر بتوانیم درصد بالایی از مخاطبان را پوشش دهیم و حرف درست و مناسبى را ارائه کنیم یعنی ما توانستیم کارمان را انجام دهیم.

معصومه کریمی در پایان درباره فعالیت های اخیرش گفت:در حال حاضر مشغول بازى در تئاتری به نام «خانه پاکیزه»به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین پور هستم.این کار نوشته سارا رول است که یک متن خارجی انتقادی-اجتماعی و کمدی است و از 25 آذرماه ساعت 8 شب در سالن چهارسو اجرا میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: