به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
الان زمان مناسبی برای پرداختن به پروژه‏ های دیگر نیست زیرا من تا 11-10 ماه آینده درگیر این کار هستم. قطعا نمی‏توان در این بین برای کاری که تا سال آینده فعلا مشخص نیست برنام ه‏ریزی کرد.
خبردنا : سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‏ کنندگی رضا جودی در غرب تهران در حال تصویربرداری است. متین ستوده ازجمله بازیگران این مجموعه با اشاره به نقش خود در سریال جدیدش به ما گفت: من در سریال «لیسانسه‌ها» نقش دختری را بازی می‌کنم که با پدرش تنها زندگی می‌کند و نامزد مسعود یکی از شخصیت‌های اصلی قصه است که امیرحسین رستمی نقش آن را ایفا می‌کند و به ‏خاطر مشکل مسکن و کاری که مسعود دارد، هنوز نتوانسته‌اند ازدواج کنند.
 
سروش صحت از هر لحاظ درجه ‏یک است 

ستوده ادامه داد: «لیسانسه‌ها» سریالی با محتوای طنز موقعیت است. من نیز تا آخر سریال با گروه همکاری خواهم کرد و فکر می‌کنم نزدیک به یک‏سال دیگر کارمان ادامه دارد.

بازیگر سریال «میکائیل» با بیان همکاری اش با سروش صحت افزود: من تجربه کار با رضا جودی را در سال گذشته با سریال «غیرعلنی» داشتم اما تابه‏ حال با سروش صحت کار نکرده بودم. کار کردن با صحت اتفاق خوبی است، او کارگردان بسیار بااخلاق، خوش ‏ذوق و از هر لحاظ درجه ‏یک است. لوکیشن کار نیز در حال حاضر در یکی از بیمارستان‏های غرب تهران است و تصویربرداری در آن‏جا انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: الان زمان مناسبی برای پرداختن به پروژه‏ های دیگر نیست زیرا من تا 11-10 ماه آینده درگیر این کار هستم. قطعا نمی‏توان در این بین برای کاری که تا سال آینده فعلا مشخص نیست برنام ه‏ریزی کرد.

متین ستوده در پایان از تفاوت نقشش در «لیسانسه ها» با دیگر کارهایی که تا به حال داشته است، گفت: کارهای قبلی من ازجمله آخرین سریالم در تلویزیون مجموعه اپیزودیک «در قصه‏ ها زندگی می‏کنند» بود که در آن یک نقش درام را ایفا کردم. بیشتر تجربه‌هایی که من داشته‌ام، درام بوده‌اند. مانند سریال «یادآوری» و «میکائیل». «لیسانسه ها» فرصت خوبی بود تا بعد از کارهای درام به یک کار طنز بپردازم، البته کاراکتری که بازی می‌کنم طنز نیست ولی اکثر بازیگران مجموعه و داستان طنز هستند. این تجربه برایم هم سخت و هم شیرین است.  

گفتنی است از بازیگران «لیسانسه‌ها» می‌توان از بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌اله مهرآوران، سیاوش چراغی‏پور و... نام برد. این اولین همکاری رضا  جودی و سروش صحت در مقام تهیه ‏کننده و کارگردان است.

مجموعه تلویزیونی «لیسانسه ‏ها»، داستان چهار جوان لیسانسه را که از طبقات مختلف جامعه هستند، روایت می‏کند. آن‏ها باهم دوست و رفیق هستند و در مسیر زندگی خود با مشکلات اجتماعی دست به گریبان می‏شوند و ما در این سریال برخی از مشکلات آن‏ها را در قالب طنز، نمایش خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: