به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
خبردنا : یک بازیکن پیشین تیم ملی آرژانتین که اکنون در لیگ چین بازی می کند، پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان است.
عده ای گمان می کنند که مسی، رونالدو یا نیمار پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان هستند، اما در آخرین گزارش از پر درآمدترین بازیکنان فوتبال جهان که بیشترین دستمزد هفتگی را دریافت می کنند، در صدر نامی از مسی و رونالدو نیست!

"ازکویل لاوتزی" بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین که در حال حاضر در لیگ چین توپ می‌زند، با دریافت حقوق هفتگی ۵۸۰ هزار یورو بالاتر از مسی و رونالدو پر در آمدترین بازیکن فوتبال جهان است.

لاوتزی که در تیم "هبی چینا فورچون" بازی می‌کند در ابتدای حضور مبلغ ۴۴ میلیون یورو هم دریافت کرده بود. وی که در ابتدای فصل ۲۰۱۶ به لیگ چین رفت در ۱۰ بازی که به میدان رفته ۲ گل به ثمر رسانده است.
 

گرانترین پردرآمدترین بازیکن جهان

ازکویل لاوتزی (Ezequiel Lavezzi) متولد ۳ می ۱۹۸۵ فوتبالیست سابق تیم ملی آرژانتین است. خبرگزاری Football Leaks در آخرین افشاگری خود مدعی شد که ازکیل لاوتزی، مهاجم آرژانتینی تیم هبی چاینا فرچون، بالاتر از رونالدو و مسی پردرآمدترین بازیکن جهان است. او که ابتدای سال میلادی از پاری سن ژرمن جدا شد و به این تیم پیوست، هفته ای ۴۰۰ هزار پوند از این باشگاه حقوق می‌گرفت. این سایت مدعی شد که حقوق او حتی از این دستمزد نجومی نیز بالاتر است.

در حقیقت مهاجم آرژانتینی هفته ای ۴۹۴ هزار پوند حقوق می‌گیرد. این در حالی است که مسی حدود ۲۷۰ هزار پوند در هفته دستمزد میگیرد که ۲۲۴ هزار پوند کمتر از لاوتزی ۳۱ ساله است. رونالدو نیز که اخیرا قراردادش را تمدید کرده، هفته ای ۳۶۵ هزار پوند حقوق می‌گیرد و گرت بیل که او نیز قراردادش را به تازگی تمدید کرده، هفته ای ۳۵۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: