به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
خبردنا : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جایگزین نفرات جدا شده تیمش را مشخص کرده است.

 بعد از رفتن احمد نوراللهی از جمع سرخپوشان که جدایی او چند روزی است قطعی شده، امید عالیشاه نیز برای گذراندن دوران خدمت سربازی به احتمال خیلی زیاد در نیم‌فصل راهی تراکتورسازی خواهد شد. هافبک پرسپولیس برای اینکه مشکل سربازی خود را برطرف کند چنین تصمیمی اتخاذ کرده و نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم دیگر دلیل مهم این بازیکن برای جدایی از جمع شاگردان برانکوست.
 
برانکو در پست هافبک چپ وحید امیری آماده را به امید عالیشاه ترجیح می‌دهد و با توجه به این قضیه عالیشاه به دنبال این است که با پیوستن به تراکتورسازی هم در یک تیم بزرگ و پرطرفدار دیگر بازی کند و هم دوران خدمت سربازی‌اش را پشت‌سر بگذارد. در واقع این بازیکن با اتخاذ چنین تصمیمی قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند.
 
عالیشاه بر خلاف احمد نوراللهی کسر خدمت ندارد و به این دلیل در صورت رفتن به تراکتورسازی  به مدت یک فصل و نیم در این تیم بازی خواهد کرد. با توجه به مشمول بودن این بازیکن، باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مانعی برای جدایی او از این تیم ایجاد کند.
 
جدایی نفراتی چون نوراللهی و عالیشاه از پرسپولیس و پیوستن آنها به تراکتورسازی نه تنها باعث تضعیف تیم برانکو خواهد شد بلکه تراکتورسازی در عوض تقویت می‌شود و این همان چیزی است که سرمربی سرخپوشان تبریزی می‌خواهد.
 
برانکو در تعطیلات نیم‌فصل غیر از اینکه باید به فکر پیدا کردن جانشین برای نوراللهی و عالیشاه باشد باید فکری هم برای پیدا کردن جانشین برای نفرات بی‌کیفیتی چون آنتونی گولچ، پلی یانسکی و الکساندر پریمیوف کند که هر سه با وجود قرارداد‌های مالی سنگین و دو ساله هیچ کارایی برای پرسپولیس نداشته و بی‌جهت مورد حمایت مسئولان این باشگاه قرار گرفتند.
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده‌اند که برای نیم‌فصل روی جذب سروش رفیعی حساب کرده‌اند در حالی که این بازیکن سخت در تلاش است تا بعد از گذراندن دوران خدمت سربازی خود راهی فوتبال اروپا شود و در غیر این‌صورت مقصد احتمالی او در ایران تراکتورسازی یا فولاد خواهد بود. در این شرایط مربیان پرسپولیس کار بسیار سختی جهت پیدا کردن جانشین برای بازیکنان جدا شده خود خواهند داشت.
 
بازیکن دیگری که پرسپولیسی‌ها او را برای نیم‌فصل نشانه رفته‌اند؛ داریوش شجاعیان هافبک گسترش فولاد است. بازیکنی که در تیم ملی هم یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش به حساب می‌آید. اما تصور اینکه باشگاه گسترش رضایت‌نامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر کند نیز خیلی سخت است. در هر صورت برانکو شجاعیان و رفیعی را برای جانشینی دو هافبک جدا شده تیمش می‌خواهد و باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌توانند بازیکنان مورد علاقه سرمربی تیم‌شان را جذب کنند یا باید منتظر نفرات دیگری در لیست برانکو باشیم.
 
نکته قابل توجه اینکه پرسپولیسی‌ها قبل از آغاز فصل در جذب بازیکن به قدری ضعیف عمل کرده‌اند که در حال حاضر یکی دو جین بازیکن اضافی به غیر از نوراللهی و عالیشاه، روی نیمکت دارند و بعید است باشگاهی هم بخواهد برای معاوضه بازیکن پیشنهادی به این باشگاه ارائه دهد، مگر اینکه برانکو حاضر شود رادوشوویچ یا علی علیپور را از دست بدهد که ممکن نیست این اتفاق رخ دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: