به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
خوشبختانه اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی در مقابله با تیم های تروریستی آمادگی بسیار خوبی دارند که بارها شاهد خنثی سازی عملیات های تروریستی بوده ایم.
خبردنا : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوازدهمین گردهمایی مسئولان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: همین دو شب قبل بود که یک تیم تروریستی در یکی از مناطق مرزی در لحظه ورود به مرز که قصد عملیات انتحاری در کشور را داشت نابود شد.
 
وی گفت: خوشبختانه اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی در مقابله با تیم های تروریستی آمادگی بسیار خوبی دارند که بارها شاهد خنثی سازی عملیات های تروریستی بوده ایم.
 
بروجردی افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری ، برخی کشورهای منطقه را نا امن کرد تا در نتیجه به ملت ایران آسیب وارد کند حال آنکه بعد از گذشت سالها حضور گروههای تروریستی در سوریه و عراق ، اکنون رفته رفته آنها طعم شکست را می چشند و برایشان بسیار سخت است که در چنین شرایطی، ملت ایران از امنیت و آرامش بالایی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: اکنون در مرحله پیروزی جبهه مقاومت ، غربی ها برای تروریست ها در حلب، اشک تمساح می ریزند در حالیکه آنها سالها چشم خود را روی کشتار مردم مظلوم در سوریه و همچنین کودکان بی دفاع در یمن بسته بودند و شورای امنیت سازمان ملل هم مانند همیشه نظاره گر این فجایع بوده است.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آنها در دوگانگی شان در سیاست های حقوق بشر کار را به جایی رساندند که علیه یمن قطعنامه صادر می کنند و به آل سعودی که نه غیرت عربی و نه غیرت اسلامی دارد ، جایزه می دهند.
 
بروجردی افزود: پیروزی های جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی نشان از وقوع اتفاق عظیم در منطقه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: