به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
تکذیب یک خبر عجیب :
اینکه بعضی گفته‌اند، آقای مهندس باقری عامل تعطیلی این دارالقرآن بوده است، کذب محض است و من به عنوان مسئول این موسسه، خدا را در نظر می گیرم و چنین موضوعی را موکدا رد می‌کنم.
خبردنا : یکی از سایت های محلی از تعطیلی موسسه دارالقران کارخانه قند یاسوج خبر داده بود که با واکنش مسولان این کارخانه مشخص شد که این خبر کذب محض بوده است .

به گزارش "خبردنا " ؛  مدیرعامل کارخانه قند یاسوج تاکید کرد : تعطیلی دارالقرآن کارخانه قند توسط کارآفرین برتر استان کذب محض است .

"قدرت الله حبیبی"  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج توسط بانک تجارت به مزایده گذاشته شد، اظهار داشت: آقای لهراسب باقری، پس از بازگشایی پاکات مزایده، برنده اعلام شد اما این کارخانه تاکنون تحویل برنده مزایده نشده است.

وی افزود: کارخانه قند یاسوج هنوز تحت مالکیت بانک تجارت کشور بوده و اینجانب مدیرعامل کارخانه می‌باشم و طبق اطلاعاتی که دارم فرآیند قانونی انتقال کارخانه به برنده مزایده در حال انجام است اما هنوز به اتمام نرسیده و آقای مهندس باقری تا روز تحویل کارخانه به صورت رسمی توسط مسئولان بانک تجارت، نقشی در اداره این کارخانه ندارد.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با اشاره به برخی اخبار منتشره درباره تعطیلی موسسه قرآنی گل نرگس فاطمیه در کارخانه قند و پلمب آن توسط کارآفرین برتر استان و مدیریت جدید کارخانه را کذب محض دانست و تصریح کرد: کارخانه قند یاسوج 11 ساختمان خالی دارد که دو نفر که هیچ ارتباطی با کارخانه ندارند، قفل دو واحد از واحدهای کارخانه قند را شکسته و در آنها ساکن شده بودند.

حبیبی خاطرنشان کرد: پیگیری تخلیه این دو واحد ساختمانی کارخانه قند از طریق مراجع قضایی انجام شد که یک واحد تخلیه شد و فرد متصرف واحد دیگر نیز  با قید وثیقه آزاد می باشد و فرصت قانونی به وی داده شده است که این واحد را تخلیه نماید.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه پس از این اتفاقات تصمیم مدیریت فعلی کارخانه یعنی بنده بر این بود که درب واحدهای خالی کارخانه قند بسته شده و جوش شوند تا دخل و تصرفی در آنها صورت نگیرد، بیان کرد: موسسه قرآنی گل نرگس فاطمیه نیز قبلا تخلیه شده و هیچ وسیله‌ای در آن باقی نمانده بود، لذا به عنوان یک واحد ساختمانی خالی کارخانه قند درب آن بسته شد تا دخل و تصرفی از سوی احدی در آن صورت نگیرد.

حبیبی با تکذیب دوباره انتساب تعطیلی این موسسه به لهراسب باقری، برنده مزایده کارخانه قند، تاکید کرد: تا امروز کارخانه قند یاسوج به برنده مزایده تحویل نشده است و ایشان دخالتی در تصمیمات این کارخانه ندارند.

وی با بیان اینکه برخی افراد از تعطیل بودن کارخانه سود می‌برند و در خانه‌های با آب و برق و گاز رایگان می نشینند، خاطرنشان کرد: این افراد نه فقط با آقای باقری که با واگذاری کارخانه به هرشخصی مخالفند و نگران فعال شدن کارخانه هستند، چرا که در دوره مالک بعدی نمی‌توانند در حالت تعطیلی و عدم فعال بودن، حقوق و بیمه  و منازلی با آب و برق و گاز مجانی و بدون اجاره بها دریافت کنند.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با اشاره به اینکه چنین افرادی با شخص لهراسب باقری مشکل ندارند، بلکه مشکلشان فعال شدن کارخانه است، عنوان کرد: این افراد با شایعه پراکنی قصد دارند در راه واگذاری و فعال شدن کارخانه سنگ‌اندازی کنند در حالی که واگذاری کارخانه در حال طی فرآیندهای قانونی خود است.


کارگران کارخانه به من گفتند موسسه را تخلیه کن/ مهندس باقری را اصلا نمی شناسم


پروین افتخاری، مسئول موسسه قرآنی گل نرگس فاطمیه در کارخانه قند یاسوج دیگری شخصی بود که در گفت‌وگو با خبرنگاران به تکذیب خبر منتشره شده در زمینه دخالت کارآفرین برتر استان در تعطیلی این موسسه پرداخت و گفت: مسئولیت این موسسه و تدریس قرآن در آن را من بر عهده داشتم و هرگونه دخالت آقای لهراسب باقری در تعطیلی موسسه را تکذیب می‌کنم.

مسئول دارالقرآن کارخانه قند – موسسه فرهنگی و قرآنی گل نرگس فاطمیه- با بیان اینکه همسر دو تن از کارگران و یکی از کارگران این کارخانه به من گفت که ساختمان را تخلیه نمایم، افزود: من آقای باقری را اصلا نمی شناسم و در این موضوع نیز ایشان هیچ نقشی نداشتند و یک کارگر و همسر دو تن از کارگران فعلی از من خواستند که این مکان را تخلیه کنم که در صورت لزوم نام آنها را افشا می کنم.

افتخاری تخلیه مکان موسسه و تعطیلی آن را در زمان مدیریت فعلی دانست و با تایید اینکه لهراسب باقری مدیریتی بر این کارخانه ندارد، تصریح کرد: اینکه بعضی گفته‌اند، آقای مهندس باقری عامل تعطیلی این دارالقرآن بوده است، کذب محض است و من به عنوان مسئول این موسسه، خدا را در نظر می گیرم و چنین موضوعی را موکدا رد می‌کنم.

 افتخاری اظهار کرد: ما هم بعد از گفته کارگران واحد را تخلیه کردیم و برخی از وسایل موجود در آن را به مسجد کارخانه قند، برخی را به امامزاده شاه مختار و برخی دیگر را به منزل خودم انتقال دادم و پس از تخلیه کامل واحد محل موسسه، درب آن بسته و جوش شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: