به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد:
سه سال گذشته اسامی از استخدام‌های بی‌ضابطه در استان را در دست داشتیم ولی متاسفانه رسانه‌ها ورود به این مسئله نداشتند.
خبردنا: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه به‌عنوان خواسته اصلی مردم کهگیلویه وبویراحمد از سوی سازمان بازرسی و مسئولان استانداری بررسی شود.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست ستاد بزرگداشت مراسم 9 دی، با تاکید براینکه روز 9 دی ماه روز بصیرت افزایی است، اظهار داشت: عده‌ای بعد از گذشت 7 سال از آن فاجعه در سال 88 هنوز مواضع خود را در این باره مشخص نکردند و انتظار می‌رود سخنرانان 9 دی ماه این روز را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

پناهی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، عنوان کرد: با توجه به اینکه حقوق‌های نجومی ارتباط مستقیمی با بیت‌المال دارد و یک خواسته و مطالبه عمومی است می‌طلبد دولت در این مسئله ورود پیدا کند اما به ‌گفته سخنگوی قوه قضاییه تاکنون دولت در این رابطه پیگیری انجام نداده است.

وی با اشاره به مشکلاتی در استان درباره قراردادهای دولتی، تصریح کرد: عده‌ای این مشکلات را به دولت قبل نسبت می‌دهند و دولت قبل را بهانه می‌کنند که انتظار می‌رود اگر دولت قبل مشکلاتی داشته، دولت جدید و مسئولان باید برای حل این مشکلات اقدام کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این استان دارای بیش‌ترین آمار بیکاری است، عنوان کرد: سه سال گذشته اسامی از استخدام‌های بی‌ضابطه در استان را در دست داشتیم ولی متاسفانه رسانه‌ها ورود به این مسئله نداشتند.

وی با بیان اینکه پیگیری و برخورد با استخدام‌های بی‌ضابطه خواسته مردمی است، اظهار داشت: مردم می‌خواهند بدانند دستگاه‌های نظارتی استان، استاندار و معاونان استاندار پیرامون مشکلات و این استخدام‌های بی‌قاعده چه واکنشی نشان می‌دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: