به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
خبردنا : مهدی تاج گفته که فدراسیون فوتبال در تلاش است بلیت فروشی بازی های لیگ برتر را به باشگاه ها واگذار کند.

 این اقدام خوبی است به این خاطر که در فوتبال حرفه ای سال های سال است که بلیت فروشی بازی ها به باشگاه ها واگذار شده و جالب اینکه در فوتبال روز دنیا باشگاه ها حتی بلیت بازی ها را پیش فروش می کنند و این خود به درآمدزایی پیش از شروع مسابقات تبدیل شده است.
 
اما واگذاری بلیت فروشی بازی های لیگ برتر به باشگاه ها از سوی سازمان لیگ منوط به این است که شرکت طرف قرارداد قبول کند قرارداد خود را با سازمان لیگ برتر فسخ کند. در غیر اینصورت انجام این کار خطا بوده و می تواند تبعاتی را برای سازمان لیگ برتر به همراه داشته باشد.
 
مجری این کار موفق به بلیت فروشی اینترنتی بازی ها شده و قرار بوده با شماره دار شدن صندلی همه استادیوم ها بلیت فروشی بازی ها در همه شهرها اینترنتی انجام شود.

پیش تر فدراسیون فوتبال با فسخ یک طرفه قرارداد خود با شرکت جیووا نشان داد پیش از فسخ قرارداد تعامل و مذاکره نمی کند تا جایی که خبر رسیده این شرکت ایتالیایی از فدراسیون فوتبال به دادگاهی در شهر لوزان سوئیس شکایت کرده است و شاید رای نهایی تبعاتی را برای فدراسیون فوتبال به همراه داشته باشد.

واگذاری بلیت فروشی بازی ها به باشگاه ها یکی از وعده های انتخابی مهدی تاج بوده که در حال محقق شدن است. آیا باشگاه ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری آماده پذیرش این کار هستند؟ با وجود این سوال باید گفت بلیت فروشی بازی ها دیر یا زود باید به باشگاه ها محول می شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: