به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
معاون وزیر ورزش
کهگیلویه و بویراحمد استانی جوان و مستعد است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
خبردنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیداری که معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در دفتر وی داشتند استان کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از نیروهای انسانی مستعد ، توانمند و جوان دانست و گفت: باید این جوانان پرشور و توانمند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

سید موسی خادمی افزود: امروزه جوانان و ورزشکاران این استان با وجود برخی کمبودها در میادین ملی و بین المللی خوش می درخشند و بارها پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در خارج از مرزها به اهتزار در آوردند.

استاندار نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به امر ورزش و سلامتی و تندرستی جوانان را بی سابقه خواند و افزود: انتظار می رود دولت ،مقوله ورزش را در این استان به صورت ویژه حمایت کند و زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این دیار غیور و قهرمان پرور را فراهم آورد.

استاندار افزود: به دلیل وضعیت نامطلوب استان در برخی شاخص ها لازم است در همه حوزه ها از جمله منابع، امکانات و تقویت نیروهای انسانی کهگیلویه وبویراحمد جزو استانهای خاص و ویژه جهت تخصیص اعتبارات مناسب قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی در این حوزه باشد، تأکید کرد: با توجه به سیاسیتهای دولت تدبیر و امید ،حوزه جوانان استان با هدف افزایش شور و نشاط و پویایی اجتماعی در میان جوانان می بایست مورد توجه و پیگیری جدی مدیران این حوزه قرار گیرد.

سید موسی خادمی استعداد یابی جوانان و تقویت این توانمندی ها را از اولویتهای مهم دولت خواند.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست، کهگیلویه وبویراحمد را استانی توانمند در همه بخشها به ویژه روحیه پهلوانی و جوانمردی دانست.

امیر رضا خادم گفت:مدیر جدید ورزش و جوانان استان را مدیری پیگیر در جذب اعتبارات ملی و نفت دانست و اظهار داشت: علوی که پیش از این در ورزش و جوانان استان های مازندران و قزوین مشغول بوده است از مدیران توانمند این حوزه در کشور است و مسلما معرفی ایشان برای مدیریت ورزش و جوانان استان یک اتفاق خوب است.

امیررضا خادم، افزود: امیدواریم با انتصاب ایشان استان کهگیلویه و بویراحمد در المپیک 2020 حضور درخشانی داشته باشد.

وی، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های جوان کشور است، اظهار داشت: وزیر جوانان و ورزش حوزه جوان را خیلی جدی می گیرد و برای ساخت خانه جوان در سطح کشور تلاش جدی دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: