به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
خبردنا : حسین فردرو، از برنامه‌سازان قدیمی تلویزیون از تولید و پخش مسابقه جدیدی با عنوان «فامیلی» برای شبکه پنج خبر داد و گفت: این مسابقه از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.
حسین فردرو - تهیه‌کننده مسابقه «فامیلی» -  درباره‌ی این مسابقه توضیح داد: در برنامه‌ریزی ما یک مسابقه طراحی شده است که در آن ضمن ایجاد فضای لازم برای تفریح و سرگرمی برای مخاطبان در خانه، فضایی هم در محیط مسابقه برای حاضران طراحی شده است.
او ادامه داد: مسابقه فامیلی همبستگی فامیلی را به عنوان یک نماد تقویت می‌کند و به گونه‌ای است که شرکت‌کنندگان در این مسابقه با یکدیگر فامیل هستند و این مسابقه تلاش می‌کند به صورت نمادین رابطه‌های فامیلی را به یکدیگر نزدیک کند. از پدربزرگ‌ها تا نوه‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. اما از شرکت‌کنندگانی در جلوی دوربین استفاده می‌کنیم که جذابیت‌های لازم را داشته باشند.
 
 
 

فردرو درباره‌ی شیوه برگزاری مسابقه توضیح داد: مسابقه «فامیلی» بین دو فامیل برگزار می‌شود. هر فامیل یا برنده می‌شود و یا بازنده اما برنده می‌تواند به فینال راه پیدا کند که جوایز برندگان پای فینال یک دستگاه اتومبیل است.

این تهیه‌کننده از اجرای جواد مولانیا، مسعود روشن‌پژوه و حسن ریوندی به عنوان مجریان مسابقه «فامیلی» خبر داد.

فردرو در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه «فامیلی» دارای اسپانسری از یک شرکت تولیدکننده فرش است، یادآور شد: قرار است بخشی از مسابقه را به اطلاعاتی در زمینه فرش اختصاص دهیم و به صورت نمادین این هنر ایرانی را تقویت کنیم.

این تهیه‌کننده، مسابقه «فامیلی» را ۶۰ قسمت عنوان کرد که روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

حسین فردرو به عنوان تهیه‌کننده، مهدی قلخان مجری طرح، فربد فردرو کارگردان هنری، سیمین دورلو کارگردان تلویزیونی، مهدی داسار مدیربرنامه‌ریزی و محدثه عسگری به عنوان مسؤول هماهنگی در مسابقه «فامیلی» حضور دارند.

همچنین قرار است در این مسابقه از ورزشکاران و هنرمندان در مسابقه «فامیلی» دعوت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: