به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
خبردنا : مامور پست سلطنتی انگلیس، نامه‌ای خطاب به ترزا می را به اشتباه به جوانی 24 ساله تحویل داد.

"سم باس"، جوان 24 ساله انگلیسی و مشاور امور فناوری، پس از دریافت نامه‌ای که نام گیرنده بر روی آن "ترزا مِی"، نخست وزیر انگلیس، درج شده بود، حسابی شگفت‌زده شد.

به گزارش سایت مترو؛ بر روی پاکت نامه، آدرس ساختمان شماره 10 داونینگ استریت درج شده بود؛ اما مامور پست سلطنتی انگلیس، آنرا به داخل زیرزمین محقر این پسر جوان در شمال لندن انداخت. 
 
ترزا می

این نامه روز 19 نوامبر ارسال و به دلیل که محتوای اطلاعاتی دولتی بود، برای ارسال به پست سلطنتی سپرده شده بود. فاصله منزل جوان انگلیسی با ساختمان نخست وزیری به اندازه‌ای زیاد است که اشتباه مامور پست به هیچ وجه قابل توجیح نیست.

"سم باس" در ابتدا فقط متوجه این موضوع شد که نامه متعلق به آدرس منزل وی نیست؛ اما زمانیکه "سم" راهی اداره پست شد تا نامه را پس دهد، متوجه شد نامه رسمی نخست وزیر کشورش را در دست دارد.

نامه‌ ترزا می


تصویر اول خانه جوان انگلیسی و تصویر دوم ساختمان نخست وزیر را نشان می‌دهد

"سالی هاپکینز"، سخنگوی پست سلطنتی انگلیس، بابت اشتباه بوجود آمده رسما عذرخواهی کرد و گفت: ما باید بابت خطای بوجود آمده معذرت‌خواهی کنیم. معمولا تمام مرسولات با محتوای مهم و محرمانه، پیش از ارسال بارها چک می‌شوند. مشخص نیست در این مورد ویژه، مامور پست چگونه این دو آدرس کاملا متفاوت را با یکدیگر اشتباه کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: